آخرین اخبار

24. دى 1394 - 23:41   |   کد مطلب: 21093
علی اکبر مرادی مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 17 هزار و 390 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره مند گردیده اند .

به گزارش رودآور به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان؛ مرادی با بیان اینکه مشاوره در راستای حفظ سلامت روان و عزت نفس خانواده های تحت حمایت ارائه می شود افزود : خدمات مشاوره رایگان و به صورت فردی ،گروهی و راهنمایی در قالب 10 هزار و 707 جلسه به مددجویان ارائه شده است .

وی بیان داشت : اصلی ترین مشاوره های ارائه شده به مددجویان در زمینه مشاوره های پیش از ازدواج ، شغلی ، تحصیلی ، خانوادگی و تربیت فرزندان بوده است و همچنین روانشناسی اسلامی ، تشخیص و درمان ، اختلال کمبود توجه ، بیش فعالی ، مقابله با سوگ جهت زنان سرپرست خانوار ، مهارتهای ارتباطی و خودآگاهی ، شناخت درمانی معنوی مذهبی ، درمان اختلال افسردگی از موضوعات مطرح شده برای خانواده های تحت حمایت در این جلسات بوده است .

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان همدان تصریح کرد : اگر تمرکز ما در حوزه فرهنگی و توجه به مسائل مشاوره در این خانواده‌ها تقویت شود ، حتماً رویکرد اقتصادی خانواده‌ها اثرگذارتر است و بدین ترتیب می توانیم زمینه خودکفا شدن و توانمندی آنان را فراهم نموده تا از بدنه حمایتی امداد خارج شوند .

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان