آخرین اخبار

24. دى 1394 - 23:51   |   کد مطلب: 21096
نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امروز پنجشنبه با برگزاری 10 دیدار آغاز می شود که تیم پاس با سرمربیگری اکبر محمدی آزمون سرنوشت سازی برای رهایی از قعرجدول دارد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا پاسی ها در نیم فصل اول با 20 امتیاز از 20 بازی در نهایت به رتبه هفدهم جدول صعود کرد تا هواداران این تیم چشم انتظار کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم باشند.

تغییرات صورت گرفته در کادر فنی و برخی بازیکنان در تعطیلات نیم فصل شوک تازه ای به تیم پاس داد و حالا هواداران انتظار دارند این تیم به روزهای اوج خود بازگردد.
البته محمدی در اظهار نظری رسمی اعلام کرده که 'به پاس آمدم تا قهرمان نیم فصل دوم لیگ دسته اول شویم' و این اظهار نظر مسئولیت او را برای هدایت پاس سنگین تر کرد.
محمدی تاکنون تجربه سرمربیگری در لیگ دسته اول فوتبال کشور را نداشته است اما انگیزه اش برای موفقیت در این عرصه باشگاهی باعث شده تا با جدیت خاصی تمرینات این تیم را دنبال کند.
پاس در بازی دور رفت مقابل داماش گیلان یک بر صفر شکست خورد تا آغازگر ناکامی هایش در نیم فصل اول مسابقات لیگ یک باشد.
حالا پاسی ها درصدد انتقام گیری از تیم داماش و صعود چند پله ای به رده های بالاتر جدول هستند.
شرایط جدول لیگ یک به گونه ای است که تیم های پایین در صورت برد و باخت دستخوش جابجایی در جدول می شوند و شکست هر یک از دو تیم پاس و داماش در بازی فردا منجر به سقوط به انتهای جدول می شود.
با این حال تساوی نیز به سود هیچ یک از دو تیم نیست و تنها پیروزی در این دیدار به جایگاه آنها کمک می کند.
اکبر محمدی در تعطیلات نیم فصل هر چقدر تلاش کرد نتوانست مهاجمان مدنظرش را جذب کند و فقط در خط دروازه، دفاع و هافبک توانست بازیکن جدید جذب کند.
مهمترین بازیکن جذب شده پاس در تعطیلات نیم فصل احمد جمشیدیان هافبک سابق استقلال تهران و سپاهان اصفهان است که امیدهای این تیم را برای پوشش ضعف خط میانی و هجومی این تیم زنده کرد.
پاسی ها در صورت برد در بازی فردا می توانند شروع بسیار خوبی صعود به رده های بالاتر جدول داشته باشند.
عباس راکی قرار است بازی دو تیم را فردا از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس قضاوت کند.
حسین سلیمانی و صابر خویی نیز او را در امر قضاوت یاری می کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان