آخرین اخبار

3. بهمن 1394 - 23:54   |   کد مطلب: 21201
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:
۴۲۰ مبلغ در همدان در ایام الله دهه فجر اعزام می‌شوند
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری ۳۱ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: ۴۲۰ مبلغ در همدان در این دهه به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی بعدازظهر امروز در ستاد استانی دهه فجر اظهار داشت: کمیته قرآن تا کنون 2 جلسه در سطح استان و 18 جلسه در سطح شهرستان برگزار کرده و 180 جلسه نیز توسط کمیته ستاد مردمی برگزار شده است.

دشتکی بیان کرد: 6 هزار و 572 برنامه اجرایی در قالب 31 عنوان برنامه در سطح استان جمع‌بندی شده که از جمله مهمترین برنامه‌ها؛ محافل انس با قرآن، برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی، اعزام 420 مبلغ، برگزاری مسابقات قرآنی، توجه به فضای مجازی و غیره در نظر گرفته شده است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: حوزه علمیه با محوریت تبیین و روشنگری برای نقش و جایگاه رهبری در نظام اسلامی 9 برنامه را با حضور اقشار مختلف از 12 تا 21 بهمن ماه برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام حجت‌الله کشوری دلاور بیان کرد: در شهرستان همدان تبیین نقش آیت الله شهید مدنی را در نظر داریم، ضمن اینکه در راستای آماده‌سازی اساتید حوزه علمیه، طلاب و روحانیون برای تبدیل آنها به مبلغانی در مساجد در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

کشوری دلاور از برگزاری برنامه‌های محوری با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در همدان خبر داد و گفت: برنامه‌های هر شهرستان با محوریت و عنوان روحانیون شاخص آن شهرستان در انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نماینده کمیته امداد استان همدان نیز بیان کرد: آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد، برگزاری جشن انقلاب با حضور آزادگان زندان‌های رژیم شاهنشاهی، اهدای 2800 حواله کالای خرید 10 میلیون ریالی با بازپرداخت 30 ماهه، افتتاح پروژه‌های مسکن و اهدای 313 جهیزیه از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

رئیس سازمان ورزش و جوانان استان همدان نیز اظهار داشت: کمیته ورزش و جوانان تا کنون 3 جلسه را برگزار کرده که حاصل آن پیش بینی 310 برنامه در 3 بخش فرهنگی با 54 برنامه، ورزشی با 234 برنامه و جوانان با 22 برنامه بوده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان