آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 23:01   |   کد مطلب: 21235
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف احشام قاچاق در شهرستان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این تعداد احشام قاچاق در حدود 900 میلیون ریال است.

«سرهنگ محمدمعصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در چند روز گذشته موفق به کشف 164 رءس گوسفند و هفت رأس گوساله از نژاد تال هلندی بدون مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: مأموران دیاره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای جلوگیری از ورود قاچاق به شهرستان تویسرکان و مبارزه با پدیده شوم قاچاق در حین کنترل محورهای فرعی حوزه فرسفج، با اجرای ایست و بازرسی هدفمند در مسیرهای قاچاق رو فرعی به دو دستگاه کامیون، یک دستگاه کامیون 10 چرخ و یک دستگاه نیسان در حرکت مشکوک می شوند.

فرمانده انتظامی تویسرکان به بیان اینکه به همین دلیل بلافاصله خودروهای مورد نظر را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها 161 رأس گوسفند قاچاق و هفت رءس گوساله که از نژاد تال هلندی بوده و بدون مجوز و گواهی حمل از اداره بهداشت بودند کشف شد.

معصومی افزود: احشام قاچاق توسط پنج نفر از سودجویان از استان های غربی بارگیری شده بودند که به علت مریضی احشام، قصد انتقال و فروش آن در شهر قم را داشتند.

وی در توصیه ای به دامداران گفت: از ورود افراد غریبه و ناشناس که با عنوان خریدار دام به شما مراجعه می کنند، به داخل دامداری ها جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی تویسرکان تصریح کرد: دامداران در صورت مشاهده پرسه زدن افراد غریبه در اطراف دامداری ها، بلافاصله با بهره گیری از تلفن 110 و گزارش موضوع به پلیس اطلاع دهند و همچنین محل نگهداری دام ها را به سیستم های حفاظتی مجهز کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان