آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 23:57   |   کد مطلب: 21242
مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از وجود مه در گردنه‌های استان همدان خبر داد و گفت: تردد در محورهای همدان بدون زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم در همدان، بابک‌گردان، با اشاره به اینکه شب گذشته با بارش برف در برخی محورهای استان همدان مواجه بودیم، اظهار داشت: بارش برف از شامگاه گذشته در محورهای استان همدان آغاز شده بود که صبح امروز بارش‌ها قطع شد.

وی افزود: با آغاز بارش برف در محورها، راهداران استان همدان عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در محورها را آغاز کردند تا تردد با کمترین مشکلی انجام شود.

گردان با اعلام اینکه در حال حاضر تنها محور ملایر- اراک با بارش برف مواجه است، گفت: مابقی محورهای استان همدان بارش برف نداریم و تردد و ترافیک روان در این محورها برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک روان در گردنه‌های همدان در حال انجام است، تصریح کرد: در برخی گردنه‌ها از جمله اسدآباد و دولایی وجود دارد که به صورت مقطعی بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان با اعلام اینکه برای تردد در محورهای همدان نیاز به زنجیرچرخ نیست، تصریح کرد: رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کرده و دچار مشکل در جاده‌ها نشوند.

وی با اشاره به اینکه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها آماده ارائه آخرین اطلاعات درباره وضعیت راه‌های استان و کشور به هموطنان است، گفت: هموطنانی که قصد تردد در سطح جاده‌ها را دارند قبل از سفر اطلاعات لازم را از این سامانه تلفن گویا کسب کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان عنوان کرد: هم‌چنین مردم می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.141.IR آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور را مشاهده کرده و سپس به سفر اقدام کنند.

گردان با اعلام اینکه 17 دوربین نظارت تصویری محورهای مواصلاتی همدان را رصد می‌کنند، اظهار داشت: کاربری این دوربین‌ها رصد وضعیت جاده‌ها بوده و اطلاعات آن در اختیار مدیران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری محدوده 500 تا هزار متری را پوشش می‌دهند، گفت: به دنبال این هستیم تا سال آینده تعداد دوربین‌های نظارت تصویری در نقاط حساس و موردنیاز را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان