آخرین اخبار

6. بهمن 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 21251
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان گفت: یک هزار و 561 نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تویسرکان از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی بهره مند شدند.

به گزارش رودآور؛ «سعید حسینی» گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 561 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب یک هزار و 426 جلسه از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی کمیته امداد بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: در  طول سال کارگاه های مختلفی با موضوعات اهمیت ازدواج مجدد، مهارت های فرزندپروری، مهارت های مقابله با استرس، راه های پیشگیری از اعتیاد فرزندان و مهارت های زندگی و تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره و راهنمایی این نهاد به مددجویان رایگان است، افزود: در قالب 838 جلسه به یک هزار و 302 نفر از مددجویان خدمات راهنمایی فردی و گروهی ارائه گردیده و همچنین به 259 نفر از آنان در قالب 588 جلسه مشاوره فردی و گروهی ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان افزود: از این یک هزار و 561 مددجوی راهنمایی شده ، تعداد 75 نفر از آنان مشکلات ارتباطی داشته اند که توسط کارشناسان مشاوره این نهاد راهنمایی شده اند .

حسینی با اشاره به اینكه ارائه خدمات مشاوره ای از جمله مشاوره ازدواج، تحصیلی، خانوادگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهداشت روانی مددجویان تحت حمایت و فرزندان آنان انجام می شود، عنوان کرد: در این راستا در صورت نیاز به ارائه خدمات تكمیلی و بالینی با ارتباط موجود با سایر مراكز مشاوره و راهنمایی معتبر نظیر مراكز مشاوره آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، بهزستی سعی بر ارائه خدمات تكمیلی مطلوب تر و كلینیكی به جامعه مددجویان تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: در  این راستا برای 27 نفر از مددجویان در قالب 59 جلسه خدمات مشاوره و راهنمایی برون سازمانی ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان گفت: تعداد مراجعات به مشاور بصورت روزانه حداقل سه مورد و حداکثر هفت مورد است.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان