آخرین اخبار

6. بهمن 1394 - 13:46   |   کد مطلب: 21253
فرماندار تویسرکان گفت: فعالیت های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای با رویکرد زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار اهمیتی ویژه ای دارد.

به گزارش رودآور، «حبيب موميوند» در مراسم تقدير از کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه ای که در محل  مرکز فني و حرفه اي برادران تويسرکان برگزار شد، با تأیید مناسب بودن دو مرکز خواهران و برادران فتی و حرفه ای تویسرکان با توجه به استانداردهای لازم، گفت: فعالیت های آموزشی این مراکز با رویکرد زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار پر اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش های ارائه شده به سمت اشتغالزایی پایدار باید رود، اظهار کرد: این گونه آموزش ها همچنین برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار اولویت خاصی دارد و می طلب تا پس از آموزش و محل هایی برای ره تولید و بازاریابی نیز فراهم شود.

«علیرضا مهرابي» مدير کل فني و حرفه اي استان همدان نیز از فعالیت 180 آموزشگاه خصوصی مرتبط با حرفه آموزی در مکان های مختلف استان از جمله دانشگاه ها، روستاها، پادگان ها و زندان ها خبر داد و گفت: در سطح استان همدان 22 مرکز فنی و حرفه ای فعالیت دارند.

وی همچنین از شتاب گیری مراکز آموزشی خواهران و برادران فني و حرفه اي تويسرکان در راستای ارائه خدمات آموزشی مناسب تقدیر کرد.

در این نشست کارکنان مرکز فني و حرفه اي برادران و خواهران و نیز دانشجوياني که در ساخت ماکت حوزه علميه تويسرکان همکاری کردند تقدیر شد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان