آخرین اخبار

6. بهمن 1394 - 18:44   |   کد مطلب: 21256
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان گفت: بیش از 1800 سبد غذائی در بین 200 نفر از کودکان فاقد رشد شهرستان در 9 ماهه سال جاری به ارزش یک میلیاردو 80 میلیون ریال توزیع شد.

 «سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: کودکانی که کمتر از شش سال دارند اما سوءتغذیه آنها به دلیل فقر اقتصادی خانواده آنقدر شدید بوده که کارشناسان وزارت بهداشت و کمیته امداد تشخیص داده‌اند این کودکان باید هر چه سریع‌تر تحت پوشش سبدهای غذایی حمایتی قرار بگیرند وگرنه در آینده‌ای نه چندان دور دچار آسیب‌های جدی روحی و  جسمی می‌شوند که در آن زمان با صرف هزینه های هنگفت هم قابل التیام نمیباشند لذا  با توزیع سبد غذائی در بین آنان تا حدودی مشکل فقر تغذیه در بین آنها مرتفع خواهد شد تا که  انشااله در آینده شاهد نسلی سالم و بدون بیماری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: سبدهای غذایی که به دست این کودکان می‌رسد اقلامی را در خود جای داده که تهیه آنها از توان پدر و مادر کودک خارج است. اقلام ساده و در دسترسی همچون حبوبات، پروتیین حیوانی یا گیاهی، ماکارونی، لبنیات و... خانواده‌ای که تحت پوشش دریافت این سبدها قرار می‌گیرد، به تایید مسوولان کمیته امداد در حدی از فقر اقتصادی قرار گرفته که حتی از تهیه این سبدهای 600 هزار ریالی  هم ناتوان است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان