آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 20:20   |   کد مطلب: 21278
فرمانده انتظامی همدان گفت: به دنبال کنترل سایت ها و فضای مجازی از ابتدای امسال تاکنون 90 کلاهبردار و متخلف این حوزه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: در این باره 11 هزار و 82 سایت امسال توسط عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان رصد شد. 

وی از کشف سه تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر در 10 ماهه سالجاری خبر داد و افزود: میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی افزایش قابل ملاحظه ای داشته است. 
وی گفت: به دنبال اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز این استان با همکاری نهادهای مسئول، شاهد کاهش 7.5 درصدی متوفیان سوانح درون و برون شهری هستیم. 
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: یک هزار و 500 نفر در قالب پلیس افتخاری در حوزه های مختلف انتظامی استان همدان جذب و مشغول به فعالیت شدند. 
مهدیان نسب اضافه کرد: به دنبال ساماندهی دو هزار و 80 شبگرد و نگهبان محله، آمار سرقت در این استان در 10 ماهه سالجاری 20 درصد کاهش یافت. 
وی صلح و سازش 84 درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری ها و ارائه آموزش همگانی و آشنا کردن 380 هزار نفر از جوامع هدف بویژه اقشار آسیب پذیر با معضلات اجتماعی را از دیگر اقدامات انتظامی همدان برشمرد. 
فرمانده انتظامی همدان اظهار کرد: این استان در ارتباط با کاهش سرقت خشن بین پنج استان برتر کشور قرار دارد و در عملیات هفته گذشته موفق به دستگیری سارقان مسلح بانک در کمتر از یکساعت شدیم. 
مهدیان ‎نسب از راه اندازی هشت ایستگاه فرهنگی عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در حال حاضر 53 هزار دانشجوی غیربومی در استان همدان مشغول به تحصیل هستند. 
وی بیان کرد: با وجود اینکه آسیبها و چالشهای اجتماعی با گذر زمان در حال تغییر هستند ولی همدان از امنیت خوبی برخوردار است. 
وی اضافه کرد: به منظور کنترل فضای مجازی و حقیقی از ظرفیت نهادهای امنیتی و اطلاعاتی بهره گرفته ایم و تمامی شبکه ها زیر نظر ناجا قرار دارد. 
وی از آمادگی ناجا برای تامین امنیت انتخابات خبر داد و افزود: بدون هیچگونه تنش و مشکلی انتخابات را برگزار می کنیم. 
در این آیین از زحمات سرهنگ رسول مرادی فرمانده سابق انتظامی شهرستان همدان تقدیر به عمل آمد و پژمان قدیمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان همدان معرفی شد. 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان