آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 9:50   |   کد مطلب: 21285
فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد:
افزایش 34درصدی کشفیات مواد مخدر در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان از افزایش 34درصدی کشفیات مواد مخدر و منهدم شدم چهار باند توزیع مواد مدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور، «سرهنگ محمدمعصومی» در جمع خبرنگاران تویسرکان، گفت: با تعامل خوب مردم و رسانه ها با مأموران نیروی انتظامی تویسرکان چهار باند توزیع مواد مخدر در تویسرکان شناسایی و منهدم شدند.

وی  اظهارکرد: درباره پیگیری از نوع جرائم مبارزه با سوداگران مرگ و مبارزه با فعالان عرصه مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر و قاچاق  موفقیت های خوبی در سال جاری کسب شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در 10 ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سل گذشته با افزایش 34درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان تویسرکان روبرو بودیم.

معصومی عنوان کرد: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، از این رو می توانند نقاط قوت و ضعف را به خوبی به مسئولان به خوبی انتقال دهند و از طرف دیگر اقدامات انجام شده توسط مسئولان را به مردم نشان دهند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه از دیگر اقدامات صورت و اولویت های نیروی انتظامی تویسرکان پیشگیری از وقوع جرائم است، تصریح کرد: در این راستا همایش ها و جلسات متعددی برای گروه های مختلف، در سطح شهرستان برای افزایش آگاهی های اجتماعی و انتظامی در راستای جلوگیری از وقوع جرائم و انواع سرقت ها برگزار شده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه از افزایش 99 درصدی کشف لوازم بهداشتی و آرایشی و کاهش 25 درصدی انواع جرائم در 10 ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و اجرای طرح های مختلف 163 دستگاه موتوسیکلت مزاحم و متخلف توقیف شدند.

معصومی تصریح کرد: توقیف خودروهای مزاحم و نیاز خودروهایی با عدم رعایت مقررات و گواهینامه هم با 49درصد افزایش روبرو بوده است.

وی از کشف 400 هزار نخ سیگار خارجی در این مدت خبر داد و افزود: در 10 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 93، تصادفات درون شهری با کاهش 20 درصدی و برون شهری با کاهش هفت درصد روبرو بوده است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان