آخرین اخبار

11. بهمن 1394 - 18:30   |   کد مطلب: 21331
فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی 44 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 261 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 44 طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: از 39 طرح از این تعداد پروژه با هزینه کرد اعتباری برابر 186 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی اعتبار پنج طرح عمرانی دیگر که در این دهه عملیاتی اجرایی آن آغاز می شود را 75 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: افتتاح فاز جدید کارخانه تولید داروی فاران شیمی، فیدر برق 20 کیلو ولت روستای باقر آباد و گاز رسانی به سه روستا از جمله این طرح ها است.

فرماندار تویسرکان همچنین افتتاح مدرسه 14 کلاسه شهرک قائم، مدرسه دخترانه روستای سید شهاب، زیر سازی جاده روستای بابا پیر به بابا پیرعلی، روکش آسفالت مسیر روستای خیر آباد به سید شهاب و نیز آبیاری تحت فشار دو روستای لامیان و چاشتخوره را از دیگر طرح های برشمرد که در دهه مبارک فجر در تویسرکان بهره برداری می شوند.

مومیوند با تأکید بر اینکه جشن ملی انقلاب و دهه مبارک فجر متعلق به هیچ گروه خاصی نیست بلکه از آن همه ملت ایران است، از حضور استاندار و تنی چند از معاونان وی در این دهه در تویسرکان خبر داد.

وی بر برگزاری هرچه بگفت: ا شکوه برنامه های دهه فجر در تویسرکان تأکید کرد و گفت: هیچ کاندیدایی از برنامه های این دهه برای جریان سازی تبلیغاتی خود بهر نگیرد چرا که برگزاری جشن های انقلاب در حقیقت از آن همه مردم است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان