آخرین اخبار

11. بهمن 1394 - 23:54   |   کد مطلب: 21337
رئیس هیات والیبال همدان گفت: یکصد نفر از استعدادهای والیبال شهرستان ها امروز یکشنبه در جشنواره مینی والیبال پسران این استان حضور یافتند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، علی اصغر قنادان روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد ورزشکار در قالب 16 تیم از شهرهای مختلف استان همدان به مدت یکروز در سالن ورزشی فردوسی همدان رقابت کردند.

وی اضافه کردند: در پایان این جشنواره، تیم لالجین به مقام نخست دست یافت، ملایر دوم شد و تیم های فتوت و فامنین به صورت مشترک در جای سوم قرار گرفتند.
وی افزود: این جشنواره در چهار گروه و به صورت دوره ای برگزار شد و قرار است نفرات برتر استعدادیابی شده و به فدراسیون والیبال کشور معرفی شوند.
قنادان در ادامه گفت: جشنواره مینی والیبال در دو بخش پسران و دختران همه ساله در سطح شهرستانی و استانی برگزار می شود و بهترین ها جهت حضور در اردوی استعدادیابی کشور معرفی می شوند.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در بخش پسران هشت والیبالیست مستعد به اردوی استعدادیابی کشور معرفی شدند که در شش ماهه نخست امسال حضوری موفق در اردوها داشتند.
وی با ابراز رضایت از سطح فنی والیبالیست های حاضر در جشنواره مینی والیبال استان همدان گفت: توجه هیات های استانی به امر استعدادیابی و بکارگیری مربیان باتجربه و موفق باعث شده تا در رده های پایه پشتوانه سازی لازم صورت بگیرد.
وی با قدردانی از هیات های والیبال شهرستان ها، یادآور شد: بسترهای لازم برای موفقیت و رشد استعدادهای والیبال در سطح استان همدان فراهم است.
همدان هم اکنون دارای بیش از دو هزار والیبالیست در دو بخش پسران و دختران است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان