آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 23:30   |   کد مطلب: 21356
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: نمایشگاه کتاب انقلاب و خوشنویسی به همت این اداره و بخش خصوصی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان آغاز به کار کرد.

«علی نور علئیی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور از گشایش نمایشگاه کتاب انقلاب به مناسب دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه یک هزار و 100 عنوان کتاب در قالب هشت هزار و 500 کتاب پذیرای دوستداران مطالعه است.

 وی اظهار کرد: موضوعاتی از جمله موضوعات دینی و مذهبی، ادبیات و فرهنگ، مسائل تاریخی و اجتماعی و نیز پزشکی عمده موضوعات این کتاب ها هستند.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان همچنین افزود: این نمایشگاه تا روز 22 بهمن دایر شده است و علاقمندان می توان از هشت صبح تا 12 ظهر و از ساعت 15 تا 18 بعدازظهر در نمایشگاه در سالن فردوسی برای بازدید وخرید حضور یابند.

نور علیئی همچنین در ادامه عنونان کرد: به مناسب گرامیداشت فجر انقلاب نمایشگاهی از آثار خوشنویسی 15 هنرمند خوشنویس برتر و ممتاز شهرستان تویسرکان با 53 اثر در سالن فردوسی تویسرکان پذیرای عموم خواهد بود.

وی در ادامه از برگزاری جنگ های شادی با اجرای زیبای هنرمندان تویسرکانی در قالب برنامه هایی از جمله به روی صحنه رفتن تئاتر، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقات مختلف در ساعت 15 و 30 دقیقه در دهه مبارک فجر در سالن فردوسی تویسرکان خبر داد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان