آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 8:06   |   کد مطلب: 21412
فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید نوژه گفت: عملیات‌های پیچیده توسط این پایگاه در دانشگاه‌های نظامی کشورهای خارجی به ویژه امریکا تدریس می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم خلبان محمود انصاری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه دهه فجر یادآور پیروزی مردم متدین بر نظام پادشاهی و قدرت‌های حامی آنان است، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به قدرت‌های جهانی نشان دادند که نظام اسلامی به پشتیبانی خداوند و مردم جزء قدرت‌های بزرگ جهانی است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های انگلیسی به صراحت گفتند که قدرت نظامی ایران جزء هشت قدرت برتر جهان است، افزود: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی و ارائه مشاوره‌های نظامی به سوریه، مؤید این نکته است.

فرمانده سابق پایگاه شکاری شهید نوژه با بیان اینکه وظایفی که این پایگاه انجام داد، به اعتراف همگان، از عملیات‌های بی‌نظیر دفاع مقدس است، تصریح کرد: عملیات‌های پیچیده توسط این پایگاه در دانشگاه‌های نظامی کشورهای خارجی به ویژه امریکا تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه امکانات صدام با امکانات ما قابل مقایسه نبود، ادامه داد: از همه نیروهای نظامی و انتظامی شهید، جانباز و آزاده داریم و مدیون همه آن‌ها هستیم.

انصاری با بیان اینکه در همه جای دنیا ظلم صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در زمان دفاع مقدس همه عملیات‌ها با نام اهل بیت(ع) آغاز می‌شد.

وی با بیان اینکه پیوند مردم و امام الهی و اسلامی است، گفت: در زمانی که نیروهای مسلح به انقلاب پیوستند پیوند آن‌ها با مردم دگرگون و پیوند الهی بین همه مردم برقرار شد.

فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه صحنه‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست، اظهار کرد: آنچه در دفاع مقدس رخ داد، داستان نیست، بلکه واقعیت‌ها و حماسه‌هایی است که توسط فرزندان این آب و خاک رخ داده است.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی خون به دل رهبر انقلاب نکنند، افزود: مسئولان پا را فراتر از قانون نگذارند و همواره به یاد حماسه‌های رخ داده در انقلاب و دفاع مقدس باشند.

انصاری با بیان اینکه پیوند الهی بین مردم ایران در هیچ کجای دنیا نمی‌توان پیدا کرد، تصریح کرد: نیروی هوایی با تمام وجود به انقلاب پیوست چراکه نه دارای مشکل مالی بود و نه مسائل دنیایی را در نظر داشت، به طوری که امروز درآمدش نیز کاهش یافته اما باز هم هر زمان به کمک این نیرو نیاز باشد، بی‌وقفه انجام وظیفه خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ فردی، مدافعان حرم را وادار نکرده است که به سوریه بروند، ادامه داد: همه مسئولان نسبت به مردمی که این چنین پای انقلاب و اسلام ایستادند، مسئول بوده و اگر کم‌کاری کنیم باید پاسخگو باشیم.

فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه «شهید دوران» شکست بزرگی را به دشمن وارد کرد، خاطر نشان کرد: شهید دوران رفت اما نامش و اقداماتش تا ابد در دنیا و آخرت ماندگار شد.

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح ممکن است از لحاظ مالی پس از انقلاب ضرر و زیان دیدند اما از لحاظ معنوی دستاوردهای بزرگی را کسب کردند و همواره آماده خدمتگزاری هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان