آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 8:20   |   کد مطلب: 21415
هفتمین جشنواره آواها و نغمه های آسمانی با حضور 12 گروه منتخب کشوری امروز جمعه در همدان به کار خود پایان داد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، هفتمین جشنواره ملی آواها و نغمه های آسمانی از 14 بهمن ماه با حضور 12 گروه مختلف از استان های اصفهان، فارس ،مرکزی ، همدان، تهران ،خراسان رضوی، چهار محال بختیاری، کرمان و گلستان در شهر همدان آغاز به کار کرد.

در این جشنواره گروه های سرود شرکت کننده از کانون های فرهنگ هنری مساجد کشور با ارائه سرودهایی با موضوعات ائمه معصومین (ع)، عفاف و حجاب،و ارزش های اسلامی در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در گروه سنی زیر 16 سال با نظر داوران، گروه قاصدک از استان خراسان رضوی و گروه مصباح الهدی از استان فارس به عنوان دارنده شعر برتر، در بخش مربی برتر استان اصفهان و در بخش آهنگسازی نیز استان تهران به عنوان گروه برتر انتخاب شد، 
همچنین هیئت داوران در این رده سنی در بخش رهبری گروه هیچ گروهی را حائز رتبه تشخیص نداد.
در قسمت تک خوان نیز استان های خراسان و استان اصفهان به عنوان گروه های برتر معرفی شدند.
در بخش گروه برگزیده نیز با رای هیات داوران، استان اصفهان، خراسان رضوی و چهار محال بختیاری به ترتیب به عنوان استان های اول تا سوم معرفی شدند.
در رده سنی بالای 16 سال نیز شاعر برتر از استان مرکزی برگزیده شد و گروه خراسان رضوی و گروه استان فارس به عنوان دارنده مربی برتر معرفی شدند.
در بخش رهبری نیز گروه استان گلستان و استان مرکزی به عنوان گروه های برتر معرفی و هیات داوران در بخش آهنگسازی استانهای کرمان، مرکزی و خراسان رضوی را به عنوان برترین ها معرفی شدند.
در بخش تک خوان بالای 16 سال نیز استان همدان، استان چهارمحال بختیاری و استان خراسان رضوی به عنوان برترین های این بخش انتخاب شدند.
همچنین با تشخیص هیات داوران گروه های شرکت کننده از خراسان رضوی، فارس و گلستان به ترتیب با کسب رتبه های اول تا سوم گروه های برتر در رده سنی بالای 16 سال معرفی شدند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان