آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 15:58   |   کد مطلب: 21423
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به تواهم نامه های اخیر، گفت: امروز ارتباط و تعامل ما با دنیا در صورتی ارزشمند است که ارزش های مذهبی و ملی ما دچار خدشه نشود.

به گزارش رودآور، «سردار مهدی ظفری» در یادواره 19 شهید روستای لامیان تویسرکان با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما مدیون خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران شهدا هستیم که فرزندان خود را راهی جبهه ها کردند، چرا که این کار بسیار عظمت می خواهد و ما باید از این درس ها عبرت بگیریم.

 وی خطاب به حاضران گفت: به حقیقت دفاع مقدس انبساط عاشورا است و همان گونه که در عاشورا کودکان زنجیر می زنند و برای سالار شهیدان اشک می ریزند ما هم اگر به دامان شهدا بیاییم در مسیر هدایت قرار می گیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان  افزود: یکی از ویژگی شهدا تکلیف گرا بودن آنان بود به طوری که آن بزرگواران منتظر رفتن دیگران به جبهه نبودند و می دانستند که تکلیف بزرگی دارند و به تکلیف خودشان عمل کردند.

ظفری تصریح کرد: هر شخصی تکلیفی دارد دانش آموز، دانشجو، کشاورز، استاد دانشگاه که می بایست دانشجویان خود را انقلابی تربیت کند همه و همه تکلیفی داریم.

وی با اشاره به اینکه اساسا خاصیت نظام دینی به این شکل است که تماشاچی نیست، گفت: هر شخصی در نظام دینی و اسلامی تعهدی در  دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به تواهم نامه های اخیر، عنوان کرد: امروز ارتباط و تعامل ما با دنیا در صورتی ارزشمند است که ارزش های مذهبی و ملی ما دچار خدشه نشود.

ظفری تصریح کرد: اگر قرار است هر وسیله از جمله قطار، ماشین و غیره بیاید و به مملکت ما سریرز شود اما من و شما روحیه انقلابی از دست بدهیم ارزش ندارد، این گونه رویدادها زمانی ارزش دارند که من شما روحیه انقلابی مان را حفظ کنیم.

وی افزود: اینکه جوانان ما به سمت اعتیاد نروند، والدین مراقب تربیت اسلامی و انقلابی فرزندان خود باشند، افرادی دنبال فعل حرام نروند و این ها  همان حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان  با بیان اینکه ما مدیون فرزندان یتیم شهدا و خانواده های آنان مدیون هستیم و باید به تکلیفمان عمل کنیم، گفت: یکی از عرصه هایی که ما امروز باید انجام دهیم همین عمل به حضور در انتخابات است.

ظفری عنوان کرد: اگر هر شخصی خود را در محضر شهدا بداند و در مسیر شهدا حرکت کند و پیرو شهدا باشد بی تردید در انتخاب فرد اصلح نیز می تواند با درک و شعور خود وارد شود و اصلح را انتخاب کند.

وی افزود: سرمایه داران ما کسانی هستند که فهم و درک انقلاب و تعهد را دارند  و در حقیقت یکی از ویژگی جامعه توحیدی آن است که می گوید انسان ها باید از سرمایه های خدادادی خود استفاده کنند.

وی عقل، درک، شعور، محبت، همبستگی و مهرورزی را بخشی از سرمایه های خدادادی نام برد و گفت:  همه این موارد سرمایه هایی هستند که اگر به درستی از ان ها استفاده شود به طور قطع در یک نظام ولایی اثرگذاری خود را نشان می دهد و در واقع جلو زدن عوام از خواص از ویژگی های این نظام ولایی است.

شهرستان تویسرکان 755 شهید ، هزار و 500 جانباز و 50 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/           

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان