آخرین اخبار

20. بهمن 1394 - 1:03   |   کد مطلب: 21503
مدیرآموزش و پرورش تویسرکان از کسب مقام اولی المپیاد ملی مهارت کشور در رشته آجرچینی توسط یکی از دانش آموزان شهرستان خبر داد.

«جواد اسدبیگی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این دوره از رقابت ها در کرج برگزار شد.

وی اظهار کرد: در مسابقات المپیاد ملی بیش از 440 دانش آموز هنرجو از سراسر کشور در بازه زمانی یک هفته در 50 رشته فنی و مهارتی به صورت مجزا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: در این دوره از رقابت ها "ایمان قلخانباز" از هنرستان شهید رجایی این شهرستان توانست عنوان نخست را در رشته آجرچینی به خود اختصاص دهد.

اسدبیگی با بیان اینکه قلخانباز با کسب مقام اولی در  المپیاد ملی مهارت کشور صاحب گردن آویز طلا شد، تصریح کرد: بدین ترتیب این هنرجوی تویسرکانی به اردوی آماده سازی برای حضور در مسابقات مهارت با عنوان تورنمت جهانی و بین المللی در کشور امارات در سال 2017 دعوت شد.

وی گفت: تنها راه اعزام و راه یابی قلخانباز به این مسابقات جهانی، غلبه بر حریفان خود، یعنی غلبه بر منتخبین مسابقات ملی مهارت کشور در سال های 93 و 94 خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان