آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 21754
سرمربی ماشین سازی تبریز:
پنالتی پاس اشتباه بود
سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: پنالتی تیم پاس همدان اشتباه بود و داور تصمیم درستی نگرفت.

به گزارشرودآور به نقل از ایرنا، رسول خطیبی عصر شنبه در پایان دیدار تیمش مقابل پاس همدان که به شکست ماشین سازی انجامید اظهار کرد: مشابه این پنالتی برای تیم ماشین سازی نیز اتفاق افتاد که بازیکنان ما را شارژ کردند اما داور خطا نگرفت.

وی در ادامه با اشاره به بازی امروز تیمش مقابل پاس گفت: بازی جالبی از سوی دو تیم را شاهد نبودیم و دو تیم بیشتر به بازی فیزیکی پرداختند و کمتر بازی فنی دو تیم را رویت کردیم.
وی اضافه کرد: البته ما در طول بازی یک موقعیت به تیم حریف ندادیم و کمتر موقعیت را نیز برابر آنها داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع بابت این برد به تیم پاس تبریک می گویم ضمن اینکه شش سال در این تیم عضویت داشتم و امیدوارم پاس به روزهای اوج خود بازگردد.
خطیبی درباره پیشنهاد باشگاه پاس برای حضورش در این تیم گفت: ابتدای فصل و همچنین نیم فصل از تیم پاس پیشنهاد داشتم اما اعتقاد دارم اگر تیم پاس شرایط مالی و سخت افزاری کامل نداشته باشد، هیچ مربی اینجا موفق نمی شود.
وی بیان کرد: تیم پاس در سال های اخیر برای جلوگیری از سقوط می جنگند امیدوارم استاندار همدان که رئیس هیات مدیره باشگاه است، تدابیر لازم را اتخاذ کند و فصل قدرتمندی را داشته باشند.
وی افزود: پاس همیشه جزو سه تیم برتر ایران بود و با برخورداری از بازیکنان بزرگ همیشه پرسپولیس و استقلال را با سه گل شکست می دادیم و بهترین باشگاه ایران بود.
وی ابراز امیدواری کرد تیم پاس بتواند به این جایگاه که حق این تیم است، دست یابد.
تیم ماشین سازی تبریز عصر امروز با هدایت رسول خطیبی در مقابل پاس همدان یک بر صفر شکست خورد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان