آخرین اخبار

23. اسفند 1394 - 20:13   |   کد مطلب: 22027
دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: بدمینتون باز همدانی به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان دعوت شد.

به گزارش رودآور به نقل از  مهر؛ علیرضا صفی زاده با اشاره به دعوت بدمینتون باز همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: از سوی فدراسیون بدمینتون ۹ بازیکن رده‌های سنی امید، جوانان و نوجوانان برای ارزیابی نفرات منتخب و حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی فجر ایران به اردوی آمادگی دعوت شدند.

وی افزود: در بین اسامی دعوت‌شده در رده جوانان نام امیر جباری از همدان دیده می‌شود.

صفی زاده عنوان کرد: بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده با حضور تیم‌های خارجی و داخلی در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بدمینتون استان همدان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ نفر در شهر همدان و بیش از ۳۰۰ نفر در شهرستان‌ها در این رشته فعالیت می‌کنند.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان عنوان کرد: استقبال بانوان از این رشته بسیار چشمگیر است و نزدیک به ۱۵۰ نفر از این تعداد در بخش بانوان فعال هستند.

صفی زاده بابیان اینکه همدان باید به یکی از پایگاه‌های قهرمانی بدمینتون کشور تبدیل شود، گفت: امکانات خوب ورزشی نظیر سالن و امکانات اسکان نشان‌دهنده آن است که همدان لیاقت این امر را دارد.

وی یادآور شد: هیئت بدمینتون استان همدان با در اختیار داشتن سالن اختصاصی در چند سال گذشته حرکت رو به رشدی داشته است.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره رشد پنج پله‌ای این هیئت در ارزشیابی فدراسیون گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از رتبه ۳۱ در سال ۹۱ به رتبه ۱۳ در سال ۹۲ و سپس رتبه هشتم در سال ۹۳ صعود داشته‌ایم.

صفی زاده یادآور شد: امیدوارم در ارزشیابی پایان سال ۹۴ نیز هیئت بدمینتون استان همدان همچنان در مسیر پیشرفت قرار داشته باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان