آخرین اخبار

8. فروردين 1395 - 12:41   |   کد مطلب: 22321
تیم پاس همدان در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تنها در صورت برتری مقابل خیبر خرم آباد می تواند شرایط را برای خروج از منطقه سقوط در جدول رده بندی مسابقات فراهم سازد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا پاسی ها فردا دوشنبه و از ساعت 16 و 15 دقیقه میزبان خیبر خرم آباد هستند و پیروزی در این بازی برای هر یک از دو تیم مهم و سرنوشت ساز است.

تیم پاس با برتری پرگل مقابل آلومینیوم هرمزگان در آخرین روزهای سال گذشته توانست شرایط بهتری را برای خود در جدول رده بندی مسابقات لیگ یک رقم بزند و حالا درصدد پیروزی مقابل خیبر خرم آباد و رسیدن به رده های بالاتر جدول است.
پاس هم اکنون با 31 امتیاز شانزدهم جدول و منطقه سقوط قرار دارد و تنها هشت بازی فرصت دارد که از سقوط رهایی یابد.
شاگردان اکبر محمدی از همان اوایل سال جاری تمرین آماده سازی خود را در همدان شروع کردند تا مهیای بازی سرنوشت ساز مقابل خیبر خرم آباد شوند.
آنها در صورت برتری مقابل خیبر می توانند حتی صعود دو پله ای در جدول رده بندی تا رتبه چهاردهم داشته باشند اما تساوی و شکست به منزله سقوط به رده های پایین تر جدول است.
پاسی ها در این بازی نه تنها باید به دنبال برتری باشند بلکه از نظر تفاضل گل نیز باید با به ثمر رساندن گل های بیشتر به دنبال مطلوب تر شدن اوضاع تفاضل گل خود باشند.
پاس در آخرین تمرین گروهی خود طی روزهای گذشته آرمین طلایی منش را به دلیل مصدومیت از دست داد و احمد جمشیدیان نیز به دلیل مصدومیت اوضاع مناسبی برای حضور در این مسابقه ندارد.
آرمان رمضانی دیگر بازیکن مصدوم پاس نیز با درمان کامل در تمرین این تیم حضور یافته اما شرایط حضور در بازی مقابل خیبر خرم آباد را ندارد.
تیم پاس برای بهبودی وضعیت تهاجمی خود نیز اقدام به جذب فرزاد آذر گشسب کردند اما آی کارت این بازیکن نیز برای دیدار مقابل خیبر خرم آباد نمی رسد.
شاید خبر خوشحال کننده برای پاسی ها آماده شدن مختار جمعه زاده مهاجم تند و تیز این تیم باشد.
البته نوید خوش هوا دیگر بازیکن پاس نیز به دلیل مراسم ازدواجش در تمرینات حضور نیافته و قطعا به بازی با خیبر خرم آباد نخواهد رسید.
مسعود پورمحمد، محسن ورزکار، امین پورعلی، نادر هوشیار، مجید غلام نژاد، داود شاهواروقی، تورج جعفری، نیما پرتوی، حسین کاظمی، سیدجمال معصومی و صادق کرمی یازده مرد احتمالی تیم پاس در بازی مقابل خیبرخرم آباد خواهند بود.
باشگاه پاس همدان طی روزهای اخیر با پرداخت درصدی دیگر از قرارداد مالی بازیکنان، آنها را از نظر روحی روانی آماده نبرد در این بازی کرده اند.
در آن سوی میدان تیم خیبر خرم آباد نیز خطر سقوط را تا حدودی احساس می کند.
این تیم در نیم فصل دوم به مراتب نتایج ضعیفی کسب کرد تا با 36 امتیاز در رده دوازدهم قرار بگیرد.
خیبر خرم آباد در صورت باخت مقابل پاس تنها یک پله سقوط می کند مگر اینکه با گل های پرشماری شکست را پذیرا شود.
نماینده لرستان اگر بتواند پاس را در دیدار خانگی شکست دهد39 امتیازی می شود و شانس صعود یک پله ای را دارد.
تساوی در این بازی هم آنها را در همان رتبه دوازدهم یا سیزدهم قرار می دهد.
خیبر بواسطه برخورداری از دو بازیکن همدانی و تاثیرگذار به نام های حمیدرضا گلزاری و رضا حاتمی، دیداری جذاب را مقابل پاس خواهد داشت.
آنها در بازی رفت توانستند با دوگل غافلگیر کننده تیم پاس را شکست دهند و حالا نیز به دنبال پیروزی هستند.
محمد علی نعمتی، فرزاد بهاری ، محمد ویزواری ، مسعود ستاری ، حسین بهاروند ، رضا حاتمی، علی صدرا، حمید گلزاری ، مهدی عبدی، محمود قاید رحمتی و سجاد خسروی می توانند یازده مرد احتمالی علی نیکبخت سرمربی خیبر خرم آباد در بازی فردا مقابل پاس همدان باشند.
این دیدار فردا دوشنبه و از ساعت 16 و 15 دقیقه با قضاوت شاهین حاجی بابایی در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود.
بازی دو تیم طبق پیش بینی هواشناسی همدان همراه با ریزش باران و برودت دما برگزار خواهد شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان