آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 11:42   |   کد مطلب: 22421
پس از انجام ۴۰ بازی مسابقات فوتبال جام دهیاری های شهرستان تویسرکان این دو تیم شهدای باباکمال و تیم کندر الف هستند که پنجشنبه هفته جاری در مسابقه فینال به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار رودآور، مسابقات فوتبال جام دهیاری های تویسرکان که از روز دوم فرودین ماه آغاز شده است پس از انچام 40 بازی فینالیست های خود را شناخت.

 این دوره از رقابت ها با حضور  19 تیم از روستاهای تویسرکان با نام های پیام گنبله، جوانان لامیان، کریم آباد، اتحاد قلقل، اشترمل، انتظار فریازان، لوکو موتیو لامیان، کندر ب، ستاره سرخ کمانگران، پدیده جوادیه، وحدت یاران حاجی آباد، شهدای سوتلق، تر میانک، پرسپولیس بابا پیر، شهید بیات قلی لاله، کندر الف، شهدای باباکمال، اشتران و میانده برگزار شد.

و در مرحله نیمه نهایی دو تیم فوتبال جوانان لامیان و شهدای باباکمال به مصاف یکدیگر رفتند که پس از تلاشی ۹۰ دقیقه ای این تیم شهدای باباکمال بود که با استفاده بهتر از موقعیت های پیش آمده در طول بازی موفق شد با دو گل توسط مسلم احمدوند و حسن احمدوند از حریف خود پیشی بگیرد.

تیم فوتبال جوانان لامیان در دقایق پایانی تنها موفق به جبران یکی ازگل ها شد و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

در بازی دیگر مرحله نیمه نهایی دو تیم فوتبال  پیام گنبله و کندر الف مقابل یکدیگر صف آرایی کردند، که در پایان این تیم کندر الف بود که توانست با شکست دو بر صفر پیام گنبله حریف تیم شهدای باباکمال در مسابقه فینال شود.

در نهایت مسابقه رده بندی بین دو تیم فوتبال جوانان لامیان و پیام گنبله و مسابقه فینال بین تیم های شهدای باباکمال و تیم کندر الف برگزار می شود.

گفته می شود مسابقه رده بندی ساعت ۱۵ و فینال ساعت 16 و 45 دقیقه در روز پنجشنبه هفته جاری؛ ۱۹ فروردین ما ه در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حاج احد امیدفر واقع در میدان فرشید  برگزار شود.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان