آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 11:17   |   کد مطلب: 22498
تیم فوتبال کندر توانست با غلبه بر تیم فوتبال شهدای باباکمال، عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال جام دهیاری های تویسرکان را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، مسابقات فوبتال جام دهیاری های تویسرکان با حضور  19 تیم از روستاهای تویسرکان با نام های پیام گنبله، جوانان لامیان، کریم آباد، اتحاد قلقل، اشترمل، انتظار فریازان، لوکو موتیو لامیان، کندر ب، ستاره سرخ کمانگران، پدیده جوادیه، وحدت یاران حاجی آباد، شهدای سوتلق، تر میانک، پرسپولیس بابا پیر، شهید بیات قلی لاله، کندر الف، شهدای باباکمال، اشتران و میانده برگزار شد.

در دیدار رده بندی مسابقات فوتبال جام دهیاری ها که در زمین چمن شهید امیدفر برگزار شد، تیم پیام گنبله با یک گل تیم جوانان لامیان را با شکست بدرقه کرد وموفق شد مقام سوم مسابقات رابه خود اختصاص دهد.

 

و اما در دیدار فینال که به قضاوت احمدوند، کرمی وعسکری از داوران پرتلاش تویسرکان برگزار شد، این تیم کندر بود که توانست با گل دقایق پایانی امین جلیلوند به تیم شهدای باباکمال وحفظ برتری یک برصفر خود تا دقیقه۹۰  پیروز میدان شود وعنوان قهرمانی را کسب کند.

در این دوره از رقابت ها تیم فوتبال شهدای باباکمال نائب قهرمان شد و تیم دهیاری اشترمل نیز عنوان تیم اخلاق را از آن خود کرد.

در پایان این دوره از رقابت ها به تیم های اول تا سوم علاوه بر حکم و کاپ، مبالغی به صورت کارت هدیه به سه تیم برتر اهدا شد.

به گزارش مسابقات فوتبال جام دهیاری های تویسرکان با انجام 44 بازی با همکاری تربیت بدنی آموزشگاه های اداره اموزش وپرورش و هیات فوتبال و نیز توانگر معاونت محترم اداره ورزش و جوان و حضور داوران مستعد این شهرستان برگزار شد و امید است مسئولین ورزشی شهرستان با دیدی مثبت به ورزش روستا بنگرند.

 

انتهای پیام/زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان