آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 9:27   |   کد مطلب: 22564
با عدم صدور آی دی کارت دربی پایتخت صورت گرفت؛
برخورد گزینشی وزارت ورزش با رسانه های منتقد!
دربی پایتخت قرار است روز جمعه و از ساعت 17 برگزار شود و تنها رسانه هایی می توانند این رقابت حساس را پوشش دهند که بر اساس سلیقه وزارت ورزش رفتار کرده اند. اقدامی که پیش از این نیز بارها و بارها در دولت یازدهم از سوی وزارت ورزش نسبت به رسانه های منتقد این وزارتخانه صورت گرفته بود و حالا در پایین ترین سطح، به عدم صدو رکارت های خبرنگاری برای رسانه های منتقد تقلیل یافته است.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت ورزش و جوانان نزدیک به 3 سال است که با حضور مازیار ناظمی در رای مدیریت مجموعه روابط عمومی این وزارتخانه، با برخوردهای گزینشی خود با رسانه های مختلف، موجبات ناراحتی و نارضایتی خبرنگاران و رسانه ها را به طرق مختلف فراهم ساخته است.

در شرایطی که از جایگاه روابط عمومی و مدیریت امور رسانه های این وزارتخانه انتظار می رود با تعامل مناسب، عدالت میان رسانه های مختلف و خبرنگاران ورزشی را رعایت نماید، اما در طول 3 سال گذشته بارها و بارها مشکلات مختلف گریبان گیر رسانه ها شده است.

در جدیدترین اقدام، روابط عمومی وزارت ورزش با برخورد گزینشی خود، از صدور آی دی کارت های خبرنگاری دربی پایتخت برای برخی رسانه ها خودداری به عمل آورده است. این در شرایطی است که پیش از این و در تمامی رقابت های حساس که نیاز به صدور آی دی کارت وجود داشت، این وزارتخانه اقدام به صدور کارت برای خبرنگاران کرده است.

مشکلات خبرنگاران ورزشی در دولت یازدهم در شرایطی دوچندان شده که مازیار ناظمی به عنوان متولی اصلی ارتباط را رسانه ها، کمترین ارتباط را با رسانه ها و خبرنگاران داشته و برخلاف مدیران سابق روابط عمومی این وزارتخانه، حتی پاسخگوی تلفن خبرنگاران نیز نیست.

حالا دربی پایتخت قرار است روز جمعه و از ساعت 17 برگزار شود و تنها رسانه هایی می توانند این رقابت حساس را پوشش دهند که بر اساس سلیقه وزارت ورزش رفتار کرده اند. اقدامی که پیش از این نیز بارها و بارها در دولت یازدهم از سوی وزارت ورزش نسبت به رسانه های منتقد این وزارتخانه صورت گرفته بود و حالا در پایین ترین سطح، به عدم صدو رکارت های خبرنگاری برای رسانه های منتقد تقلیل یافته است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان