آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 9:35   |   کد مطلب: 22568
دبیر هیأت دوچرخه‌سواری همدان خبر داد
رکاب‌زنی همدانی‌ها در سالروز آزادسازی خرمشهر
دبیر هیأت دوچرخه‌سواری همدان از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر در سطح استان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از فارس، غلامرضا رضایی، از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا این همایش را به صورت گسترده در سطح استان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در فصل بهار نیز همایش دوچرخه‌سواری معلمان و دانش‌آموزان را اجرا خواهیم کرد، افزود: سعی ما بر این است که این همایش جالب را قبل از شروع امتحانات برگزار کنیم.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری همدان اضافه کرد: البته در سه ماهه نخست سال، برنامه‌های متعدد دیگری همچون مسابقات دوچرخه‌سواری استقامت (کریتریوم) با حضور استان‌های غرب کشور را در دستور کار داریم که زمان آن نیز به احتمال قوی به اواخر خرداد‌ماه موکول می‌شود.

وی اظهار کرد: به منظور پشتوانه‌سازی آینده دوچرخه‌سواری استان، طرح استعدادیابی دانش‌آموزان را با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا می‌کنیم تا استعدادهای این رشته برای حضور در مسابقات متعدد رده‌های پایه، آموزش‎های لازم را کسب کنند.

رضایی با اعلام این خبر که تقویم ورزشی هیأت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال 1395 بسیار پرترافیک است، گفت: در سال 95 تعداد همایش‌های عمومی را افزایش داده‌ایم و در هفته‌های مختلف این همایش‌ها اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: درصدد هستیم تا میزبانی یک مرحله از مسابقات کشوری و لیگ رشته کوهستان و همچنین مسابقات تریال و BMX را برعهده بگیریم که در حال حاضر منتظر جواب نهایی فدراسیون هستیم.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری استان همدان تأکید کرد: همچنین در سال جدید بر آن هستیم تا اعزام‌های متعددی را در همه رده‌های سنی و در بخش‌های آقایان و بانوان به مسابقات کشوری داشته باشیم و برای همه برنامه‌های فدراسیون نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تا قبل از اعزام دوچرخه سواران به مسابقات مختلف کشوری، رقابت‌های انتخابی استان را برگزار می‌کنیم تا ملاک اعزام‌ها، قهرمانی در مسابقات استانی باشد.

رضایی سال 95 سال را سال شکوفایی دوچرخه‌سواری استان دانست و افزود: با تدوین برنامه‌های مناسب سعی بر بالا بردن سطح کیفی دوچرخه‌سواری استان داریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان