آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 10:30   |   کد مطلب: 22581
نظری، از ورزشکارانی است که همراه با تیم ملی نوجوانان به عنوان نایب قهرمان در نروژکاپ واتریش کاپ سال 2015اتریش و در مسابقات ترکیه در سال 2016 عنوان سومی را از آن خود کرد.

به گزارش رودآور، معرفی برترین های تویسرکانی به ویژه در زمینه ورزش می تواند روحیه شادابی، نشاط و انگیزه برای حضور بیشتر اقشار مختلف مردم در رشته های .رزشی را پررنگ تر کند، از این روز سایت رودآور طبق روال گذشته به معرفی ورزشی های تویسرکان می پردازد.

علیرضا نظری(ماهان)  که اصالتا از شهرستان تویسرکان است؛ بازیکن تیم ملی نوجوانان و عضو تیم باشگاهی کیا است که این تیم زیر نظر مهدی مهدوی کیا اداره می شود.

وی همراه با تیم ملی نوجوانان به عنوان نایب قهرمان در نروژکاپ واتریش کاپ سال 2015اتریش و در مسابقات ترکیه در سال 2016 عنوان سومی را از آن خود کرد.

از بهمن ۹۳ تیم فوتبال کیا به مدیریت  مهدوی کیا درسراسر کشور برای استعداد یابی از بازیکنان یازده سال تشکیل شد، بعد از حضور در تستگیری درآکامی ملی المپیک به عنوان دروازه بان انتخاب شد.

وی تاکنون همراه با دیگر بازیکنان نوجوانی کشورمان در سه تورنمنت خارج از کشور شرکت کرده است، ابتدا در مسابقات کوردیال کاپ اتریش وکسب مقام دوم سپس مسابقات نروژ کاپ وکسب مقام دوم و کسب عنوان سومی در مسابقات ازمیر کاپ ترکیه درنوروز ۹۵.

علیرضا همچنین درسال ۹۲ در مسابقات کشوری دانش آموزی در اراک با تیم شهرستان های غرب تهران مقام چهارم کشوری را کسب کرد ودرحال حاضر در اردوی شرکت در مسابقات مونیخ آلمان در اردیبهشت ۹۵ حضور دارد.

سرمربی این تیم بر عهده علی دوستی مهر مربی سابق تیم ملی نوجوانان وجوانان ایران و بهترین مربی کشور در رده های پایه است و نیز .مربی دروازه بان ها رضا حاج اسبوی بازیکن سابق تیم ملی و پاس تهران است./شهروند خبرنگار؛ نظری

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان