آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1395 - 22:10   |   کد مطلب: 22810
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) در همدان گفت: شهید شمسی پور، قهرمان تیراندازی و به حق پاسدار نمونه ای بود که در همه زمینه ها تخصص داشت و یا به دنبال کسب تجربه و ارتقای توانایی های خود در پاسداری از اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار رودآور، « سردار مهدی فرجی» فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید «علیرضا شمسی پور» گفت: شهید شمسی پور همچون شهید آوینی آرام گرفت و به شهادت رسید.

وی اظهار کرد: شهادت شهید شمسی پور شبیه شهید آوینی بود و باید این شهید بزرگوار را استاد غواصی و استاد در هر رشته ای دانست، چرا که در هر رشته ای، سر رشته امور را به دست داشت.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شهید شمسی پور، قهرمان تیراندازی و به حق  پاسدار نمونه ای بود که در همه زمینه ها تخصص داشت و یا به دنبال کسب تجربه و ارتقای توانایی های خود در پاسداری از اسلام و انقلاب بود.

سردار فرجی، ارج نهادن به خانواده شهدا را از ویژگی های بارز شخصیتی شهید شمسی پور عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام همیشه نگران حال و روز پدران و مادران شهدا بود.

به گزارش رودآور، سرهنگ پاسدار "شهید علیرضا شمسی پور" ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در جریان تفحص شهدا در ارتفاعات کانی‌مانگا (پنجوین عراق) بر اثر اصابت مین والمری به درجه رفیع شهادت نائل شد. در این حادثه دو نفر از پرسنل کمیته جستجوی مفقودین نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان