آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1395 - 13:46   |   کد مطلب: 22814
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید شمسی پور علاوه بر انجام عملیات برون مرزی برای تفحص شهدای ایران اسلامی، در سوریه نیز برای مردم سوری یک اسطوره بود.

به گزارش رودآور، «سردار سید محمد باقر‌زاده» در آیین تشییع شهید در راه تفحص «شهید علریضا شمسی پور» در همدان، با اشاره به بزرگی شخصیت این شهید والا مقام، گفت: شهید شهید پور نمی توانست دوستان و همرزمان خود در دوران دفاع مقدس را دیده باشد که شهید شده اند و او از آنان جا مانده است و یا اینکه بنشیند و بیند که یاد شهدا فراموش شود.

وی با بیان اینکه شهید شمسی پور هفتمین شهید در راه تفحص استان همدان است، اظهار کرد: استان همدان از این حیث دومین استان کشور است که بیشترین شهید در راه تفحص را تقدیم نظام کرده است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هنوز پس از گذشت سال ها دخترا و پسران شهدایی که پدرانشان مفقودالاجسد از از ما پدران خود را می خواهند، افزود: افرادی همچون شهید شمسی پورها برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و کمرنگ نشدن راه و یاد آنان تفحص را انتخاب کردند.

سردار باقرزاده عنوان کرد: شهید شمسی پور شهدا دیگر رفتند تا نشان دهند که ملت در برابر بیگانگان سر خم نمی کند و به آنانی که آدرس اشتباهی به ملت می دهند و خواری ملت را می خواهند نشان دهند که هنوز مرگ بر امریکا زنده است و نباید در برابر دشمنان سر تعظیم فرود آورد.

وی صبر، اخلاق، استقامت و گروه گشایی شهید شمسی پور را زبانزد خاص و عام دانست و با بیان اینکه این شهید والا مقام مدتی نیز به عنوان مدافع حرم در سوریه فعالیت داشت، تصریح کرد: شهید شمسی پور به دلیل گره گشایی همچون اسوره ای برای مردم سوریه بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تفحص 15 شهید در چند روزهای گذشته توسط شهید شمسی پور و همراهانش خبر داد و گفت: شیعه از مرگ ترسی به دل راه ندارد و در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا می کند.

سردار باقرزاده تأکید کرد: راه و مسیر شهدا همان راه و خط امام است و همان احیاء کننده شعار مرگ بر امریکا.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان