آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1395 - 8:05   |   کد مطلب: 22879
معاون فرماندار تویسرکان با بیان اینکه حفاظت و پاسداری از هویت دینی و اعتقاداتی دینی و ملی رمز استقرار، تثبیت و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: حفاظت و پاسداری از هویت دینی و اعتقاداتی دینی و ملی رمز استقرار، تثبیت و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش رودآور، «علی اصغر ناظری پور» در نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در تویسرکان استقلال و برپایی عدالت عمومی در جامعه خواسته ملت ایران در طول تاریخ بوده است، گفت: حاکمیت جامعه کنونی، پیروزی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همان چیزی بود که مردم کشور ما سال ها به دنبال آن بودند.

وی اظهار کرد: هیچ کدام از نهضت هایی که در طول تاریخ رخ داد نتوانست همچون مدل حکومت اسلامی محق شوند، چرا که آن نهضت ها تحت نفوذ بیگانگان شکل گرفته بود و اهداف مردمی را دنبال نمی کرد.

این مقام مسئول افزود: حفاظت و پاسداری از هویت دینی و اعتقاداتی دینی و ملی رمز استقرار، تثبیت و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

ناظمی پور سوم خرداد را نماد همدلی و وحدت ملت یران در راه پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: آنچه تاکنون سبب ساز اقتدار و ارتقآد نام جمهوری اسلامی ایران شده همین وحدت و همدلی در بین امت است.

وی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر و عظمت چنین روزی متعلق به همه گروه ها و جناح های سیاسی است، عنوان کرد: بی تردید آنچه که امروز تداوم بخش رمز موفقیت و فتح قله های افتخار کشورمان است همین وحدت و همنوایی ملت و سایر جانح ها در سایه اسلام و با محوریت اعتقادات و باورهای دینی است.

«حسین سوری» جانشین فرماندهی سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این نشست گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و یادروز فتح خرمشهر برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه فتح الفتوح سوم خرداد در سال 61 و خرمشهری که دوباره به ایران اسلامی بازگشت چیزی نیست که از یادها رود، تصریح کرد: گرامیداشت داشت این روز در حقیقت گرانیداشت اصول انسابی و اسلامی ما است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان