آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 22:47   |   کد مطلب: 22896
مسئول هیئت ورزش‌‌های همگانی تویسرکان گفت: به مناسبت پنجم مرداد ماه ، سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و روز تویسرکان، این شهرستان در قالب همایش پیاده‌روی 100 هزار نفری به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

«سید مجتبی مجتبایی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: روز جمعه هشتم مرداد ماه سال جاری و در ایام سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد همایش پیاده‌روی 100 هزار نفری در تویسرکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 19 اردیبهشت ماه سال 93 نیز چنین برنامه ای در تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: یک دستگاه پراید، موتور، دوچرخه و جوایز نقدی دیگری بخشی از جوایز این همایش بزرگ در تویسرکان خواهد بود.

مسئول هیئت ورزش‌‌های همگانی تویسرکان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام و توجه عموم جامعه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی، افزود: تمام سعی ما بر این است تا با برگزاری چنین برنامه هایی زمینه های لازم برای نهادینه کردن فرهنگ انجام ورزش های همگانی فراهم شود.

مجتبایی شناسناندن تویسرکان به عنوان بهشت غرب ایران با این همه زیبایی و طبیعت بکر و خوش آب و هوایش به مردم دیگر نقاط کشور را از اهداف برگزاری همایش پیاده روی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: شناساندن ورزش های کم هزینه، با بهره مندی و ترویج نشاط، شادابی و پویایی در جامعه از دیکگر اهداف برگزاری این برنامه خواهد بود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان