آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 13:03   |   کد مطلب: 23110
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: شب گذشته 6 سرنشین یک دستگاه خودرو جیپ از لبه پرتگاه در قله شاه نشین این شهرستان نجات یافتند.

رحمت الله الوندی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: حوالی ساعت 23 شب گذشته، یک دستگاه خودرو جیپ که از قله شاه نشین تویسرکان قصد عبور داشت، واژگون می شود.

وی اظهار کرد: با وجود آمادگی نیروی های امدادی پس از تماس و رسیدن به محل حادثه، خوشبختانه حادثه جانی رخ نداده بود و سرنشیان خود از خودرو پیاده شده بودند و تنها یک نفر  از آن 6 نفر در داخل خودرو مانده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: دیگر سرنشینان خارج شده از جیپ، از نجات نفر آخر هراسان بودند، چرا که هر لحظه احتمال سقوط خودور به پرتگاه احساس می شد.

الوندی با بیان اینکه  با مشاوره و راهنمایی امدادگران ما نفر آخر نیز به سلامت از خودرو خارج شد، تصریح کرد: در حقیقت با وجود آمادگی امدادگران ما و حضور به موقع در محل حادثه، گروه امدادی اقدام خاصی انجام ندادند چرا که در اصل با وجود واژگونی خودرو، آنان سالم مانده و خود از وسیله نقلیه پیاده شده بودند و در اینجا آن سرنشین گیر افتاده نیز با غلبه بر ترس با راهنمایی امدادگران ما و دوستانش نجات یافت.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان