آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 15:12   |   کد مطلب: 23111
فرماندار تویسرکان گفت: بهبود فضای کسب و کار در تویسرکان در بازگرداندن طرح های تولیدی و اقتصادی توجیه دار و رفع مشکلات آنان است.

به گزارش رودآور، ظهر امروز نشستی با محوریت بررسی مشکلات طرح های تولیدی مشکل دار در تویسرکان با حضور موسوی؛ مدیر عامل و معاونان بانک کشاورزی استان به عنوان بانک عامل در فرمانداری تویسرکان برگزار شد، در این نشست مشکلات طرح های تولیدی سه مرغداری، یک واحد تولید پودر گیاهی، یک گاوداری، یک واحد بسته بندی مواد غذایی، یک مجموعه اقامتی و پذیرایی مورد بررسی قرار گرفت.

«حبیب مومیوند»  فرماندار تویسرکان در این نشست گفت: سال جاری با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه گذاران بخش تولید که در این حوزه به صورت کارشناسانه وارد شده اند را با دلایل نه چندان مهم ازچرخه تولید نباید خارج شوند، اظهار کرد: بهبود فضای کسب و کار در تویسرکان در بازگرداندن طرح های تولیدی و اقتصادی توجیه دار و رفع مشکلات آنان است که این موضوع در اولویت های مسئولان برای تعیین تکلیف واحدهای تولیدی مشکل دار قرار دارد.

فرماندار تویسرکان خواستار تعامل و همسویی بیش از پیش مدیریت بانک کشاورزی استان و تویسرکان شد و افزود: این بانک از آنجا که به عنوان بانک عامل هفت طرح تولیدی مشکل دار در تویسرکان محسوب می شود، نیاز است که با سرمایه گذاران این واحدهای تولیدی نیز تعاملی اثربخش و همگرا با مسئولان بانک داشته باشند.

«سید سعید موسوی» مدیر عامل بانک کشاورزی استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر بررسی کارشناسانه طرح های تولیدی در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی، گفت: این بانک، هر گونه آمادگی برای همکاری با سرمایه گذاران را دارد.

وی از تولید کنندگان خواست تا شرایط را برای تعیین تکلیف معوقات بانکی خود فراهم سازند و اظهار کرد: بی تردید حل این مشکلات تنها با ارتباط دو سویه انجام می شود و باید با این دید تعامل داشت که مشکلات پیش روی حل شدنی است.

مدیر عامل بانک کشاورزی استان همدان از مشکلات متعدد مرغداران استان خبر داد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی توجیهی اقدامی از سوی بانک کشاورزی برای رفع این گونه مشکلات بوده است.

موسوی، روانکاری در امور مردم با رعایت چارچوب های قانونی برای ذی نفع شدن مردم را از اقدامات مسئولان بانک کشاورزی عنوان کرد.

« حاتمی» مدیر بانک کشاورزی تویسرکان نیز با بیان اینکه این بانک در نهایت مطالبات خود را در راستای توجه به اقتصاد کشور و حقوق عمومی مردم از سرمایه گذران و تولید کنندگان پس می گیرد، از مسئولان خواست: در ارائه مجوزهای فعالیت به طرح های پیشنهادی با بررسی های کارشناسانه وارد عرصه شوند و به طرح های با توجیهه اقتصادی و کارشناسایی شده مجوز دهند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان