آخرین اخبار

5. خرداد 1395 - 15:24   |   کد مطلب: 23118
در حالی که تیم منتخب گلبال استان همدان با پنج بازیکن تویسرکانی و یک مربی از این شهرستان توانست سال گذشته قهرمان گلبال کشور شود، اما عدم حمایت مالی مسئولان این تیم را با بحران های مالی روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، در سال 94  تیم گلبال تویسرکان از ابتدا سال تمرینات خود را خوب شروع کرد ودر آبان ماه آن سال پنج نفراز وزرشکاران این شهرستان درقالب تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

تیم گلم منتخب استان توانست در این دوره از رقابت ها به کسب مقام قهرمانی کشور شوند، این تیم متشکل از نعمت الله سرافراز، مهدی سوری، میلاد سوری، محمد جمور و بهمن خزایی از تویسرکان و نیز مصطفی نصیری ازهمدان بودند که به مربیگری یک تویسرکانی به نام محمدکرم کولیوند توانستند به این مهم دست یابند.

این تیم در مسابقات باشگاهی به دلیل کمبود منابع مالی یکی از بهترین ورزشکاران خود به نام میلاد سوری که به عنوان بهترین ورزشکار جوان گلبال کشور انتخاب شده بود و نیز در مسابقات باشگاهی بهترین گلزن کشور شده به دلیل پیوستن به تیم آینده سازان تهران را از دست داد.

نعمت الله سرافراز نیز در نیم فصل اول تیم را به دلیل مسائل مالی همراه نکرد، اما نیم فصل دوم با توجه کمک مالی که مدیرکل ورزش وجوانان استان و با وجود مشکلات  وسختی کار تیم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی  در دسته یک شد وبه سوپر لیگ گلبال باشگاهی کشور که سابق براین نیز چهار سال در آن حضور موفق داشت، راه یافت.

این ورزشکاران کسانی نبودند جز؛ مهدی سوری، محمد جمور، بهمن خزایی، مسعود بهمن پور، مصطفی نصیری و سجاد کریم پور و  نیم فصل دوم حشمت الله ستمی ونعمت الله سر افراز به تیم اضافه شدند ومربی تیم محمد کرم کولیوند است.

به گفته مربی این تیم در حال حاضر تیم باید خودش را برای قهرمان کشوری که در مرداد ماه برگزار می شود آماده کند، گرچه متأسفانه هنوز نفرات شاخص ما تمرینات جدی خود را شروع نکرده اند.

کولیوند می افزاید: مشکل دیگر ما آماده سازی برای حضور در لیگ برتر گلبال کشور است که با توجه  کمبود مالی  هنوزهیچ اقدامی نشده و بازیکنان خوب مان را نتوانسته ایم جذب کنیم چرا که برای تدمین مخارج زندگی خود ببالاجبار به دیگر باشگاها می پیوندند ونمی توانیم  تیمی در شان نام گلبال تویسرکان برای حضور پرقدرت درباشگاهی کشور آماده کنیم.

 وی با بیان اینکه تنها اداره ورزش تا کنون مارا مساعدت کرده که منابع آن ها نیز محدود است، از دیگر مسئولان خواست: در راستای توانمند ساختن تیم قهرمان گلبال کشور همکاری و مساعدت های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با تشکر ازشما آرزوی موفقیت اتون دایرم که مشکلات وزشی تیم های شهرستانی مطرخ می نمایید

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان