آخرین اخبار

10. خرداد 1395 - 9:01   |   کد مطلب: 23150
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امسال 600 نفر از این شهرستان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: شهرستان تویسرکان هر ساله گروه های متعددی را در سالروز ارتحال امام راحل(ره) برای تجدید میثاق با آرمان امام راهی مرقد مطهر اعزام می‌ کند.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز 600 تویسرکانی در قالب 15 اتوبوس، عصر روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در آیین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با بدرقه مسئولان شهرستان از میدان جانبازان اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: باورهای قلبی و عمیق ملت به امام راحل(ره) در حقیقت پیام این کاروان ها است که هر ساله پررنگتر می شود و و این ارادت از سوی نسل هایی که امام را از نزدیک ندیده اند بیشتر است.

سعیدی با تأکید بر پاسداشت این مناسبت مهم و تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، عنوان کرد: امروزه ترویج اندیشه های امام راحل(ره) به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش سد محکمی در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم استکبارجهانی خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتقال افکار و اندیشه های امام(ره) باید بدون هیچ کام و کاستی از تد:یدات مقام معظم رهبری است، چرا که عزت و اقتدار نظام در حقیقت با ترویج گفتمان اسلامی انقلابی امام راحل استمرار می یابد.

انتهای پیام/زنگنه

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان