آخرین اخبار

10. خرداد 1395 - 15:45   |   کد مطلب: 23155
فرماندار تویسرکان از فعال بودن 110 واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد و گفت:: تویسرکان در این عرصه یعنی تولید گوشت سفید رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» در نشست خبری با اصحاب رسانه تویسرکان به ظرفیت های اقتصادی تویسرکان از جمله گردشگری، تولید گوشت سفید، مبل و منبت، فرش دستباف و محصول گردوی آن اشاره کرد و گفت: در این شهرستان در حدود هفت هزار و 200 منبت کار در چهار هزار کارگاه تولید مبل و منبت مشغول به کار هستند.

وی اظهار کرد: می توان با توجه به سابقه فرش بافی در تویسرکان، می توان با رونق بخشیدن به این صنعت و حمایت از گروه های پشتیبان فرش بافی، بخشی از مشکلات اقتصادی تویسرکان را حل کرد.

فرماندار تویسرکان از فعال بودن 110 واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد و افزود: تویسرکان در این عرصه یعنی تولید گوشت سفید رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

مومیوند با تأکید بر جذب سرمایه گذار برای رونق بخشیدن به اوضاع اقتصادی تویسرکان، عنوان کرد: سیاست های کلی مسئولان فعال کردن واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل است و در این زمینه قول مساعدت های لازم از صفر تا صد امور را به سرمایه گذاران بخش تولید می دهیم.

وی همچنین با اشاره به منویات رهبری به ویژه در راستای تحقق شعار سال، گفت: در این راستا وظیفه تک تک ماست تا راهکارهایی برای جلوگیری از خام فروشی برخی محصولات تویسرکان از جمله صنایع دستی مبل و منبت و یا محصولات باغی و کشاورزی داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: توجه به سوغات نقل و نبات تویسرکان و اهتمام بیش از پیش به ایجاد و احیاء واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و نیز مشاغل خانگی می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق بخشید به اقتصاد شهرستان مؤثر باشد.

مومیوند توجه به زیرساخت های پیشرفت از جمله راه ها و ارتقاء و گسترش هتل ها برای صنعت گردشگری را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی تأکید کرد: پرهیز از حاشیه سازی و سیاسی کاری و توجه به نحوه خدمت رسانی بهتر به مردم در سایه وحدت و همگرایی از مواردی است که همه ما مسئولان باید به آن بپردازیم.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان