آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 18:53   |   کد مطلب: 23196
اجرای طرح جوانه های صالحین در 60 پایگاه مقاومت در تویسرکان
جوانه هایی که نشاط ایجاد می کنند
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای "طرح جوانه های صالحین" در 60 پایگاه مقاومت شهرستان، با محوریت اقتصاد مقاومتی و به منظور ایجاد نشاط و تعالی در بین اقشار مختلف مردم خبر داد.

«سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به اجرای طرح جوانه های صالحین در تویسرکان، گفت: این طرح در دو بازه زمانی 18 خرداد تا 18 شهریور و از 25 شهریور تا 19 اسفند ماه سال جاری در تویسرکان برگزار می شد.

وی اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین با هدف نشاط و تعالي و با محوریت اقتصاد مقاومتی در 60 پایگاه مقاومت بسیج محلات در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی، مهارتی و بصیرتی در تابستان و با شعار اصلی خود در سال جاری یعنی "نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی" انجام می شود.

سعیدی عنوان کرد: در اجرای طرح جوانه های صالحین علاوه بر ایجاد شور و نشاط عمومی در بین اقشار مختلف مردم، جذب، تثبیت و ساماندهی بسیجیان که یکی از ارکان حلقه های صالحین بسیج بوده نیز اجرایی شده و تقویت می شود.

وی بازدید بسیجیان از طرح های اجرایی شده اقتصاد مقاومتی، ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن طرح های کوچک زود بازده در سطح پایگاه ها را از برنامه های در دست اقدام طرح ج.انه های صالحین در سال جاری برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه روزهای آغازین این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان است، گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون مبلغ در راستای تقویت بنیه معنوی، بصیرتی و ترویج بیش از پیش آموزه های دینی در سطح جامعه نیز از مواردی است که به آن توجه ویژه ای شده است.

سعیدی افزود: برنامه های اصلی طرح ریزی شده با سه سر فصل، علمی، فنی و حرفه ای و ورزشی و تفریحی برای پر کردن اوقات فراقت بسیجیان در سطح محلات برگزار می شود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان