آخرین اخبار

3. تير 1395 - 7:16   |   کد مطلب: 23288
معاون فرماندار تویسرکان گفت: برگزاری با شکوه مراسم روز جهانی قدس، به عنوان تأکیدی بر استکبار ستیزی و استمرار این اصل در برابر زیاده خواهی صهیونیسم و استکبار جهانی است.

به گزارش رودآور، «علی اصغر ناظری پور»، در  نشست هماهنگی آیین روز جهانی قدس گفت: اتحاد مسلمانان جهان مرهمی بر درد سال های طولانی است که بر پیکر جهان اسلام نقش بسته است.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی را حامی رژیم اشغالگر قدس بوده و هست، از این رو آنان بیرحمانه از هر گونه جنایتی علیه بشریت  به ویژه فلسطینی ها فروگذار نیستند.

معاون فرماندار تویسرکان افزود: امام راحل(ه) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس به دنبال وحدت بیش از پیش مسلمانان جهان بود.

ناظری پور عنوان کرد: بی تردید برگزاری با شکوه مراسم روز جهانی قدس، به عنوان تأکیدی بر استکبار ستیزی و استمرار این اصل در برابر زیاده خواهی صهیونیسم و استکبار جهانی است.

وی  تأکید کرد: سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به آزاد اندیشان و به ویژه مسلمانان جهان است.

معاون فرماندار تویسرکان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران شهید، افزود: یکی از کشورهای قربانی تروریسم کشور و ملت ما بوده است و سال های بعد از انقلاب همه شاهد ترورهای شخصیت های اصلی نظام از سوی دشمنان کوردل بودیم.

ناظری پور گفت: با این وجود تبلیغات سوء دشمن و بنگاه های شایعه پراکنی آن ها به دنبال نشان دادن چهره ای متفاوت از ایران اسلامی ما هستند، چرا که دشمنان نظام، از شکل گیری یک حکمومت اسلامی و مردمی در منطقه و اثربخشی آن در منطقه و جهان وحشت داشته و دارند.

وی با تأکید بر برگزاری مراسم هایی همچون روز قدس و برنامه های مختلفی با عنوان گرامیداشت شهدای هفتم تیر از سوی آحاد مردم، نشان دهنده عشق آنان اسلام و انقلاب است، عنوان کرد: این روز های بزرگ متعلق به یک جریان، یا گرایش سیاسی خاصی نیست و اقشار مختلف مردم با وجود مشکلات اقتصادی پشتوانه های اصلی نظام بودند و هستند.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان