آخرین اخبار

10. تير 1395 - 2:43   |   کد مطلب: 23369
دبیر هیات دو و میدانی همدان با رد هرگونه کم توجهی به رکوردار پرتاب دیسک بانوان ایران گفت: دلیل اصلی خداحافظی فاطمه خیاطی ازدواج و مسایل شخصی وی است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مسعود بنوان پیرامون اظهار نظرهای فاطمه خیاطی در رسانه ها مبنی بر توجه ناکافی مسئولان از دو و میدانی گفت: این برداشت شخصی است وگرنه همه اعضای هیات می دانیم که ازدواج فاطمه خیاطی مهمترین دلیل در کناره گیری از عرصه دو ومیدانی است.

وی بیان داشت: هیات دو ومیدانی استان همدان و فدراسیون حمایت همه جانبه از این دونده در طول تمرین و مسابقه داشته اند و اینکه توجهی نمی شود در واقع بهانه و دور از انصاف است.
بنوان اضافه کرد: حتی از طریق فدراسیون دو ومیدانی پیگیر طلب مالی این دونده بابت قرارداد باشگاهی بودیم که اعلام شد تمام طلب او پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون در هر اعزام هزینه های سفر این دونده همراه با البسه و تغذیه را به خوبی فراهم کرده است، گفت: رکوردهای این دونده مربوط به حضورش در باشگاه ها بوده و در قبال این تلاش نیز هزینه دریافت کرده است.
وی گفت: هیات دو ومیدانی همدان نیز در مسیر سازندگی این دونده، تامین امکانات حتی به صورت شخصی فراتر از حد توان اقدام کرده و نباید زحمت اعضای هیات نادیده و مورد کم لطفی قرار بگیرد.
وی درباره مطالبه مالی این دونده گفت: طبق استعلامی که از پیشکسوتان مطرح دو ومیدانی کشور پیرامون بخشنامه های حمایت از قهرمانان دریافت شد، در صورتی که وی حایز قهرمانی جهان و المپیک باشد می توان از طریق کمیته ملی المپیک حق الزحمه آن هم در دوره حضور در تیم ملی به او پرداخت کرد که البته این دونده حایز رتبه های جهانی و المپیک نیست.
وی خاطرنشان کرد: خداحافظی او تصمیم عجولانه بوده است.
فاطمه خیاطی به تازگی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها مدعی شد؛ به دلیل توجه ناکافی مسئولان از دو و میدانی خداحافظی کرد. 
7520/6993

 

 

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان