آخرین اخبار

13. تير 1395 - 12:24   |   کد مطلب: 23400
معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری شهردار همدان گفت: تورنمنت بین المللی اسپانیا فرصت مناسبی برای پیشرفت کشتی گیران همدانی عضو تیم شهرداری است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا محمد قدیمی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: هدف شهرداری از اعزام تیم شهرداری به این رقابتهای بین المللی، میدان دیدن کشتی گیران بومی و کسب تجربه برون مرزی است.

وی اضافه کرد: در این رقابتها کشورهای صاحب نامی حضور خواهند یافت و کشتی گیران بومی همدان می توانند میزان سطح فنی خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
قدیمی بیان کرد: کشتی یکی از رشته های مورد حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان است و در سال های اخیر توسعه ورزش کشتی در محلات را در دستور کار قرار داده ایم.
رییس هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: هنوز میزان بودجه اختصاص یافته برای اعزام تیم به تورنمنت بین المللی اسپانیا مشخص نشده و قرار است در نشستی هزینه اعزام تعیین شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری همدان همواره در کمک به توسعه ورزش قهرمانی مشارکت لازم را با دستگاه ورزش استان داشته است و در چند رشته ورزشی نیز فعالیت چشمگیری داریم.
وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم شهرداری همدان در لیگ دو فوتبال کشور گفت: هادی گل محمدی گزینه اصلی هدایت این تیم به شمار می رود منتهی باید در جلسه ای با حضور وی و اعضای هیات مدیره به جمع بندی لازم در نحوه همکاری برسیم.
وی افزود: هدف ما تداوم روند موفقیت تیم فوتبال شهرداری در عرصه کشوری است.
در پایان این مراسم از ورزشی نویسان استان همدان تجلیل شد.
7520/6993

 

 

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان