آخرین اخبار

23. تير 1395 - 8:56   |   کد مطلب: 23543
فرماندار تویسرکان از پنجم مرداد ماه که به روز تویسرکان نامگذاری شده، به عنوان فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندی های این شهرستان یاد کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه ها در این روز می تواند معرف مناسبی برای تویسرکانی باشند که حوزه علمیه آن قدمتی 400 ساله دارد و پیشینه اقامه نماز جمعه در آن 105 ساله می رسد.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» در شورای فرهنگ عمومی تویسرکان گفت: استفاده از ظرفیت حوزه رسانه و فعالیت های تبلیغی یک نیاز اساسی برای معرفی حوزه های فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و علمی تویسرکان است.

وی با اشاره به فرهنگ اصیل و قدمت فرهنگی، تاریخی شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: تنها ظرفیت گردوی تویسرکان علاوه بر ظرفیت های بالای معنوی آن می تواند معرف این شهرستان شود.

فرماندار تویسرکان با درخواست از صدا و سیمای مرکز همدان برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های مستعدد این شهرستان، افزود: می طلب که پوشش شبکه دیجیتال در منطقه خرمرود نیز تقویت شود.

مومیوند از پنجم مرداد ماه که به روز تویسرکان نامگذاری شده، به عنوان فرصت مناسبی برای شناساندن توانمندی های این شهرستان یاد کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه ها در این روز می تواند معرف مناسبی برای تویسرکانی باشند که حوزه علمیه آن قدمتی 400 ساله دارد و پیشینه اقامه نماز جمعه در آن 105 ساله می رسد.

«علیرضا غفاری» قائم مقام مدیر سازمان صدا و سیمای استان همدان نیز از فعال بودن 16 فرستنده صدا و سیما در تویسرکان خبر داد و گفت: 99 درصد سطح شهرستان تویسرکان زیر پوشش شبکه دیجیتال است.
وی از آمادگی کامل صدا و سیمای همدان در راستای معرفی شهرستان تویسرکان به ویژه توانمندی های این شهرستان در روز پنجم مرداد ماه نیز خبر داد.
فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان