آخرین اخبار

23. تير 1395 - 15:20   |   کد مطلب: 23546
عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان:
پارالمپیک صحنه درخشش بانوان ایرانی خواهد بود
عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان گفت: پارالمپیک 2016 ریو برزیل صحنه درخشش بانوان ایرانی خواهد بود و تلاش ما رفتن روی سکوی قهرمانی است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، زهرا نجاتی عارف اظهار کرد: اردوهای تمرینی بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سرگذاشته ایم و تا قبل از اعزام به این رقابت ها نیز به شرایط ایده آل خواهیم رسید.
وی اضافه کرد: هدف مجموعه تیم قرار گرفتن بر سکوی اول تا سوم قهرمانی پارالمپیک است، هر چند باتوجه به شناخت لازم از حریفان مسیر سختی در پیش داریم.
نجاتی عارف بیان کرد: چین و آمریکا حریفان اصلی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در پارالمپیک هستند و باید به مصاف این دو تیم قدرتمند که جزو برترین های جهان محسوب می شوند، برویم.
وی افزود: برای صعود از گروه خود باید نتیجه لازم را مقابل این دو مدعی جهان کسب کنیم و این توانایی در ملی پوشان وجود دارد.
این عضو همدانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در ادامه گفت: در رقابت های بین قاره ای که اوایل امسال در چین برگزار شد، به سبب تنها پنج ماه تمرین نتوانستیم با آمادگی کامل مقابل حریفان به میدان برویم اما تاکنون هفت مرحله اردوی تمرینی مناسب را سپری کرده ایم و شرایط ما در پارالمپیک قابل مقایسه با رقابت های بین قاره ای نخواهد بود.
وی افزود: هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی به زودی در تهران دایر می شود ضمن اینکه تا قبل از اعزام به برزیل اردویی تدارکاتی را در کشور روسیه برگزار خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: هر مرحله از اردوی انجام شده به مدت 15 روز به طول انجامید و توانستیم با تمرین لازم به هماهنگی مطلوب دست یابیم.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت های بین قاره عنوان پنجم را کسب کردیم و توانستیم با وجود نداشتن آمادگی مناسب از رتبه دوازدهم به این مقام برسیم و حالا این انگیزه را داریم که بر سکوهای قهرمانی بازی های ریو قرار بگیریم.
نجاتی عارف با قدردانی از مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان کشور در حمایت لازم از تیم والیبال نشسته بانوان گفت: فدراسیون در حد توان حمایت لازم را از ملی پوشان داشته است منتهی انتظار داریم مسئولان استان همدان نیز توجه لازم را به سهمیه داران المپیک و پارالمپیک داشته باشند.
زهرا نجاتی عارف متولد 1373، از سال 90 در رشته والیبال فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.
وی در چهار سال گذشته همواره عضو تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور بوده و در پست دریافت کننده قدرتی فعالیت دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان