آخرین اخبار

25. تير 1395 - 18:34   |   کد مطلب: 23581
همزمان با سراسر کشور متقاضیان آزمون ورود به دانشگاه در شهرستان تویسرکان نیز یک هزار و 268 نفر در ماراتن کنکور و در چهار نوبت صبح و عصر پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تيرماه در سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر رقابت کردند.

«فرزاد محمدحسینی» نماینده تام الاختیار آزمون کنکور در دانشگاه آزاد تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور،  گفت: یک هزار و 268 نفر از متقاضیان کنکور این شهرستان همزمان با سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه صبح روز پنجشنبه، 24 تیرماه دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی به ترتیب با حضور 176 و 208 نفر شرکت کننده برگزار شد، اظهار کرد: در نوبت بعدازظهر همان روز نیز 9 داوطلب در رشته هنر با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار آزمون کنکور در دانشگاه آزاد تویسرکان افزود: تعداد داوطلبان حضور یافته در گروه آزمایشی علوم تجربی 672 نفر بود و از این حیث عنوان بیشترین تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور تویسرکان را به خود اختصاص دادند که در سه حوزه آزمون به صورت جداگانه صبح روز جمعه با یکدیگر رقابت کردند.

حسینی عنوان کرد: تعداد دوطلبان شرکت کننده در گروه آموزشی زبان نیز 138 داوطلب بود که عصر امروز در دانشگاه آزاد تویسرکان در آزمون شرکت کردند.

«مجتبی بابايي» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان نيز در این باره گفت: خوشبختانه این واحد دانشگاهی در جمع چند واحد برتر کشوری برگزار کننده آزمون سراسری منتخب شده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد تویشرکان از نظر زیبایی های بصری و فضای سبز کم نظیر خود محل مناسبی برای برگزاری آزمون های متعدد است به طوری که در سال های اخیر مجری برگزاری آزمون های سراسری و همچنین آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی متعددی بوده است.

به گزارش رودآور، صبح روز جمعه، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان