آخرین اخبار

28. تير 1395 - 8:12   |   کد مطلب: 23625
مسئول امور عمرانی و شهرستان های مجمع خیرین سلامت همدان گفت: آموزش 6 هزار نفر از جمعیت هدف درخصوص پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه در بین بانوان استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در نشست هم اندیشی با مجمع خیران سلامت استان همدان با بیان اینکه مجموعه دولت به دلیل منابع مال محدود به تنهایی نمی تواند مشکلات کشور را برطرف کند، گفت: از این رو تشکل ها مردم نهاد و سمن ها با بهره مندی از توانمندی های مالی افراد خیر در حوزه های متفاوتی می توانند دولت را در زمینه حل مشکلات مردمی و خدمات رسانی به آنان همراهی کنند.

وی به همکاری مجمع خیران سلامت تویسرکان و مسئولان این شهرستان اشاره و اظهار کرد: به نظر می رسد با توجه به اهمیت حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان، اگر همکاری ها در این زمینه بیشتر شود، برای مردم شهرستان اثربخش تر باشد.

«قربانعلی ریزوندی» مسئول امور عمرانی و شهرستان های مجمع خیرین سلامت همدان نیز از همکاری یک هزار نفر با بخش مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان خبر داد و گفت: این تعداد به صورت مستقیم با این بخش همکاری دارند.

وی از توزیع صندوق جمع آوری کمک های مردمی در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون میزان پنج میلیارد ریال از این صندوق ها جمع آوری شده است.

مسئول امور عمرانی و شهرستان های مجمع خیرین سلامت همدان افزود: مبالغ هزینه شده برای کاشت حلزون گوش، بیماران سرطانی و بیماران قلبی در کودکان هزینه شده است.

ریزوندی عنوان کرد: آموزش 6 هزار نفر از جمعیت هدف درخصوص پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه در بین بانوان استان در دستور کار قرار دارد.
فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان