آخرین اخبار

28. تير 1395 - 22:47   |   کد مطلب: 23632
در آستانه انتخابات سازمان نظام پزشکی حضور برخی مسئولان سازمان‌های متعدد حوزه سلامت، در این انتخابات قوت گرفته است. در همین راستا چندی پیش، زمزمه‌هایی از احتمال حضور مدیرعامل یکی از سازمان‌های بیمه‌گر در بین اعضای هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی به گوش رسید که انتقادهایی نیز به همراه داشت.

به گزارش رودآور به نقل از سینا، در آستانه انتخابات سازمان نظام پزشکی حضور برخی مسئولان سازمان‌های متعدد حوزه سلامت، در این انتخابات قوت گرفته است. در همین راستا چندی پیش، زمزمه‌هایی از احتمال حضور مدیرعامل یکی از سازمان‌های بیمه‌گر در بین اعضای هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی به گوش رسید که انتقادهایی نیز به همراه داشت.

براین اساس همزمان با درج خبرهایی مربوط به این موضوع در رسانه‌ها، بلافاصله روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و سازمان بیمه‌گر مربوطه با تماس با مدیران خبرگزاری مربوطه، درخواست حذف خبر را کردند؛ این اقدام متولیان رسانه‌ای این دو سازمان در حالی صورت گرفت که مصاحبه با دکتر طاهرخانی انجام شده و فایل صوتی آن نیز موجود بوده است.

از آنجا که پیش از فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و در اسفندماه سال جاری انتخابات هیات مدیره‌های نظام پزشکی سراسر کشور برگزار خواهد شد، برخی جریانات سیاسی بدنبال مطرح کردن مدیرعامل یک سازمان بیمه‌گر به عنوان رئیس آینده سازمان نظام پزشکی هستند لذا در یک تصمیم برنامه‌ریزی شده درصدد بودند تا با حضور وی در هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی، مقدمات حضور وی در این سازمان را فراهم آورند لیکن با درج این خبر تلاش این جریانات مشخص و درنهایت منتفی شد.

به گزارش سینانیوز، سازمان نظام پزشکی با داشتن ۲۲۰ هزار عضو، بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور است که به دلیل جایگاه و اختیاراتش همواره از سازمان‌های تاثیرگزار در حوزه سلامت بوده است.

مقرر بود براساس قانون، انتخابات سالیانه هیات مدیره صندوق تعاون و رفاه نظام پزشکی بعنوان بازوی اقتصادی این سازمان، روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه در جلسه شورای عالی نظام پزشکی برگزار شود ولی بدلیل به حدنصاب نرسیدن جلسه فوق به اواسط مرداد ماه موکول شد.

  انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان