آخرین اخبار

28. تير 1395 - 23:05   |   کد مطلب: 23643
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان:
پیکر پاک ۴ شهید گمنام در همدان تشییع می‌شود
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) پیکر پاک ۴ شهید گمنام در استان همدان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگار مهر، بهرام دوست‌پرست صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همدان در سال‌های دفاع مقدس از استان‌های پیشرو در دفاع از میهن اسلامی بوده و ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: نهم مرداد ماه امسال مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، مردم استان همدان پیکر پاک ۴ شهید دوران دفاع مقدس را در آغوش می‌گیرند.

وی افزود: این شهدای گمنام از شهدایی هستند که هفته گذشته از مرزهای جنوب و غرب وارد کشور شدند.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان عنوان کرد: در مراسمی پیکر پاک ۲ شهید والامقام در اردوگاه ابوذر همدان، یک شهید در حوزه علمیه نهاوند و یک شهید در فرماندهی انتظامی استان همدان به خاک سپرده می‌شود.

دوست‌پرست با بیان اینکه جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهدا در استان همدان به زودی اعلام خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال از این شهدا در حال انجام است.

نماینده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان اضافه کرد: استان همدان دارای ۱۴۷ شهید گمنام خاکسپاری شده در ۴۷ نقطه است که با خاکسپاری این ۴ شهید گمنام تعداد شهدای گمنام استان همدان به ۱۵۱ شهید در ۵۰ نقطه افزایش می‌یابد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان