آخرین اخبار

29. تير 1395 - 23:19   |   کد مطلب: 23653
سرپرست گروه موسیقی شهسواران همدان گفت: کنسرت موسیقی شبی با شمس و مولانا، 31 تیرماه در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از فارس، قادر شهسواری اظهار کرد: اولین کنسرت موسیقی از سری برنامه‌های «شبی با شمس و مولانا» 31 تیرماه در همدان اجرا می‌شود.

وی گفت: از آنجا که یکی از مهمترین فعالیت های گروه موسیقی «شهسواران» اجراهای برنامه‎های پژوهشی در حوزه موسیقی است، این برنامه نیز پنج شنبه‎های پایان هر ماه تا آخر سال در حوزه موسیقی و مولاناشناسی برگزار می‎شود.

سرپرست گروه موسیقی «شهسواران» همدان گفت: نخستین شب از این برنامه نیز با عنوان «شبی با شمس و مولانا» با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و گروه موسیقی «ترز» ساعت 18 روز 31 تیرماه در محل پلاتوی شماره یک مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه حضور در این برنامه برای عموم آزاد است، افزود: این کنسرت در قالب دو برنامه و با هنرنمایی هنرمندان گروه موسیقی «شهسواران» همراه خواهد بود.

شهسواری ادامه داد: در برنامه اول که با آواز مصطفی آزادی همراه است، هنرمندانی چون مهرداد وارسته و علی مومیوند (نوازنده تنبور) و صادق ثنایی (کوبه‌ای) حضور دارند.

وی گفت: در برنامه دوم نیز حامد مردانیان و حسین احمدی (کوبه‎ای)، محسن الماسی (کمانچه)، قادر شهسواری (تنبور) و صالح عظیمی آریا (آواز) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان