آخرین اخبار

29. تير 1395 - 23:39   |   کد مطلب: 23666
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان:
همایش «المپیک و بانوان» در همدان برگزار شد
نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: همایش بزرگ «المپیک و بانوان» با حضور شماری از بانوان ورزشکار همدانی در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد.

به گزارش رودآور  به نقل ا زمهر مریم روحی با اشاره به برگزاری همایش «المپیک و بانوان» در همدان اظهار داشت: همایش بزرگ المپیک و بانوان همدان در راستای اجرای برنامه‌های هفته المپیک ورزش‌های همگانی کشور در همدان برگزار شد.

وی افزود: همایش صبح امروز در پیست دوومیدانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد و ۳۵۰ بانوی همدانی در برنامه پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی و دو عمومی شرکت کردند.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به بخش‌های برگزاری این همایش گفت: بانوان حاضر در این مراسم جزو ورزشکاران ۱۱ ایستگاه ورزش صبحگاهی استان همدان بودند.

روحی عنوان کرد: در این همایش از کودکان خردسال ۵ ساله تا بانوان بالای ۵۰ سال حضور داشتند که در پایان این برنامه ورزشی به فعالان ورزش صبحگاهی استان همدان چتر المپیک اهدا شد.

وی با اشاره به ساماندهی ورزشکاران همگانی در استان همدان بیان کرد: طبق آمار بیمه‌شدگان هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در سال ۹۴ بیش از ۱۲ هزار نفر در ورزش‌های همگانی استان فعالیت دارند.

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان یادآور شد: همچنین بیش از ۵۰ هزار نفر نیز به‌طور غیر سازمان‌یافته در رشته‌های ورزش همگانی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان