آخرین اخبار

31. تير 1395 - 0:32   |   کد مطلب: 23749
در مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان پسر دانشگاه آزاد
هندبال همدان بر قم چیره شد
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان توانست با نتیجه 25 بر 14، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم را از پیش رو بردارد.

به گزارشرودآور به نقل از خبرگزاری فارس، در مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی، دو تیم همدان و قم به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی به سود میزبان رقم خورد.

تیم همدان در نیمه نخست بازی کار را یکسره کرد و با یک بازی دیدنی، دفاع منسجم و با برنامه توانست نتیجه‌ای با اختلاف زیاد را رقم بزند.

مربی تیم همدان که با وجود حاشیه امنیت به وجود آمده، خیالش از بابت نتیجه آسوده به نظر می‌رسید در نیمه دوم دست به تغییر آرنج تیمی زد و تمام نفرات اصلی را با نیروهای ذخیره تعویض کرد تا بازیکنان نیمکت‌نشین نیز فرصت بازی پیدا کرده و در شرایط مسابقه‌ای قرار گیرند.

هندبالیست‌های قمی‌ نیز که چیزی برای از دست دادن نداشتند در نیمه دوم با تمام قوا به میدان آمدند و تا حدودی موفق شدند که هندبالیست‌های همدانی را مهار کنند و بازی خوبی را نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشتند.

در مجموع تیم هندبال دانشجویان همدان با نتیجه 25 بر 14 فاتح این دیدار شد.

مربی تیم همدان در حاشیه این بازی ضمن ابراز رضایت از بازی شاگردانش گفت: بازی خوب بود و تیم قم نیز به‌ هیچ‌وجه حریف دست‌ و پا بسته‌ای نبود؛ خصوصاً در نیمه دوم تا حدودی بر جریان بازی مسلط شد اما هماهنگی و تمرکز خوب بازیکنان موجب شد که بازی با نتیجه‌ قاطع به نفع ما رقم بخورد.

مهدی خوش‌قدم افزود: در نیمه دوم به بازیکنان ذخیره نیز میدان دادیم تا نفرات اصلی با استراحت بیشتر آماده بازی بعدی شوند و نفرات ذخیره نیز محک بخورند.

وی تأکید کرد: سال گذشته از چندین بازیکن ملی‌پوش بهره می‌بردیم که همگی امسال از تیم جدا شدند؛ در نتیجه تیم دانشجویان همدان نفرات جدیدی را به تیم اضافه کرد اما به لحاظ فنی بازی خوب و قابل قبولی انجام شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان