آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 16:48   |   کد مطلب: 23820
دقایقی پیش فروشگاه اتکا تویسرکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، دقایقی پیش با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی کنلگ ساخت فروشگاه اتکا تویسرکان در نزدیکی آرامگاه مطهر حضرت حیقوق نبی(ع) این شهر به زمین زده شد.

«بحیرایی» مدیر عامل شرکت فروشگاه های اتکا کشور در گفت و گو با خبرنگار رودآور در حاشیه این مراسم، گفت: فروشگاه اتکا تویسرکان با یک هزار و 400 متر مربع سطح فروش ساخته می شود.

وی اظهار کرد: زمینی واگذار شده برای احداث این فروشگاه دو هزار و 400 متر مربع است.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های اتکا کشور از اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل و بهره برداری از این فروشگاه خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تویسرکان در مراحل ساخت و ساز، می توان گفت که فروشگاه اتکا شهرستان تا قبل از پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش رودآور، وزیر دفاع عصر امروز ساعت 18 برای حضور در دومین آیین گرامیداشت روز تویسرکان و شهدای عملیات مرصاد به این شهرستان سفری نیم روزه داشت.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان