آخرین اخبار

7. مرداد 1395 - 8:16   |   کد مطلب: 23851
استقبال پرشور پایگاه های مقاومت بسیج از اکران فیلم هنگامه؛
هنگامه فیلمی تحسین برانگیز از نگاه مخاطبان
اکران فیلم هنگامه در هفته ای که گذشت با استقبال پرشور پایگاه های مقاومت بسیج تویسرکان روبرو شد، به طوری که هر روز به درخواست های اکران فیلم در نقاط مختلف تویسرکان افزود شده، چرا که فیلمی تحسین برانگیز از نگاه مخاطبان است.

«حمید محمودی» فرمانده گردان 163 پیاده امام حسین(ع) تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه اکران فیلم هنگامه، گفت: محتوا و گفت و گو های فیلم به ریزترین نکات و دغدغه های خانواده های مدافعان حرم اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه در این فیلم تفاوت دو تفکر به خوبی بررسی شده، اظهار کرد: بخشی از فیلم اختصاص به رفتن فردی برای دفاع از حریم آل الله دارد و بخشی نیز اشاره به فردی که برای تجارت به کشوری دیگر می رود، به طوری که تفاوت دو تفکر به خوبی نمایش داده شده است.

محمودی افزود: در این فیلم، بررسی دو دیدگاه یعنی از یک طرف پایبندی و عزم راسخ عده ای به اعتقادات دینی و مذهبی و از طرف دیگر توجه عده ای به دنیای مادی مورد نظر بوده است.

وی عنوان کرد: در فیلم هنگامه به خوبی این موضوع ترسیم شده که یک مدافع حرم متفکرانه، عاقلانه و منطقی مسیر خود را تنها برای رضای خدا، اسلام و اعتقادات انتخاب می کند.

محمودی تصریح کرد: می توان در فیلم های بعدی با این گونه محتواها و مضامین از مستندات واقعی در سوریه بهره گرفت و بیشتر به همه ابعاد زندگی مظلومانه مدافعان حرم و مظلومیت مردم به ویژه کودکان و زنان بی پناه سوریه پرداخت.

«قائم نانکلی» مسئول اکران فیلم هنگامه در شهرستان تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: اکران فیلم هنگامه فرصتی در اختیار ما قرار داده که اگر جز مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیستیم لااقل در جنگ نرم تحت لوای بسیج با ظرفیت بالای آن و به قول حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از افسران جنگ نرم باشیم.

وی از اکران فیلم هنگامه در چهار نقطه از شهرستان در هفته ای که گذشت خبر داد و اظهار کرد: تعداد بسیاری از پایگاه های مقاومت بسیج درخواست اکران این فیلم دیدنی را داشته اند و قرار است با یک برنامه ریزی به خواسته آنان جواب مثبت دهیم.

مسئول اکران فیلم هنگامه در تویسرکان افزود: یکی از نقاط قوت فیلم هنگامه این است که به طور دقیق روحیه خانواده های مدافعان حرم را نشان می دهد که چطور با رفتن عزیزانشان مواجه می شوند و با آن کنار می آیند.

نانکلی تصریح کرد: با توجه به اکران های انجام شده و نظرات مخاطبان، هنگامه، فیلمی خوب و قابل تحسین است و آنان را تحت تاثیر قرار داده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان