آخرین اخبار

10. مرداد 1395 - 11:27   |   کد مطلب: 23878
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از کسب رتبه چهارم کشوری اکرام ایتام و محسنین توسط این نهاد در سال 94 خبر داد.

به گزارش رودآور، «جعفر هاشمی» با اشاره به اینکه بر اساس اعلام حوزه حمایت و سلامت  امداد مرکز در پی بررسی و تحلیل بعمل آمده عملکرد اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین استان همدان در سال 94 رضایت بخش و مطلوب ارزیابی شده است، گفت: اکرام ایتام و محسنین این نهاد جایگاه چهارم را در بین استان های  کشور پس از استانهای تهران، البرز  و قزوین کسب کرده است.

وی اظهار کرد: در این راستا روند فعالیت و عملکرد حوزه اکرام ایتام در 18 سرفصل سنجیده شده است که استان همدان در سال 93 جایگاه بیستم را داشته و در سال 94 توانسته است با 16 پله صعود، به جایگاه چهارم دست یابد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: در حال حاضر تعداد 28 هزار و 338 حامی از پنج هزار و 291 یتیم استان همدان حمایت می کنند و همچنین تعداد دو هزار و 582 نفر از فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت نیز در قالب طرح محسنین از طریق سه هزار و 957 خیّر نیکوکار سرپرستی می شوند.

هاشمی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح های موفق و اثر گذار بوده است، افزود: به یاری خدا طیف گسترده ای از مردم در راستای یاری رسانی به ایتام نیازمند این نهاد از آنان حمایت کرده و همواره شاهد تمایل روز افزون مردم خداجو در مشارکت این طرح بوده ایم.

هاشمی در پایان گفت: به لطف خدا و همت والای مردم نوعدوست همواره شاهد رشد این طرح می باشیم که این امر از جهات مختلف اعم از تعداد ایتام پذیرش شده، تعداد حامیان و رشد ریالی مشهود است.

انتهای پیام/د

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان